| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
CooperS-lightningblue
Lid sinds: 8-4-2006 Berichten: 6848 Topics: 109 Thanks: 1 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Bergen op Zoom
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 10:30 Topic: Mondial de l'automobile 2008 (autoshow Parijs) 4 t/m 19 Okt
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Van 4 t/m 19 Oktober 2008 vind de autoshow van Parijs weer plaats. Er worden dit jaar wat leuke auto's onthult, waaronder de MINI Crossover Concept en Ferrari California. De beurs is niet al te groot en het bijzonder spul staat meestal in één of twee hallen bij elkaar. Een leuke en mooie beurs om eens een rondje op te doen.
De beurs is van Dinsdag t/m Vrijdag geopend van 10.00 tot 22.00 uur en op Zaterdag t/m Maandag van 10.00 tot 20.00 uur.
Tickets zijn voor volwassenen €12,-. Kinder tot 10 jaar mogen gratis naar binnen en van 10 tot 18 jaar kost het €6,45
Parijs is redelijk dichtbij, zeker voor onze Belgische NewMINIclub-vleugel, en dus goed in één dag heen en terug te rijden. Het lijkt me ook geen probleem om een goede slaapplek te vinden in Parijs mocht je besluiten de dag erop nog even Parijs in te gaan.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, maar waarschijnlijk in het weekend van de 11e Oktorber. Het is vanuit Bergen op Zoom goed te rijden, dus ik ga 's morgens heen en 's avonds weer terug naar huis.
Zijn er nog meer mensen met plannen om deze beurs te gaan bezoeken?
Groetjes,
CooperS-lightningblue |
|
| Naar boven |
|
 |
Olaf
Lid sinds: 6-4-2007 Berichten: 2097 Topics: 41 Thanks: 1 Thanked: 1 x in 1 Ber. Woonplaats: Etten-Leur
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 14:08 Topic:
|
|
|
|
Ben wel van plan om nog een weekendje/midweekje parijs te pakken, alleen is dit weer een drukke periode op me werk!! had het wel eens willen zien!!
Gr. Olaf |
|
| Naar boven |
|
 |
Cannuccia
Lid sinds: 12-8-2008 Berichten: 1937 Topics: 87 Thanks: 44 Thanked: 51 x in 50 Ber. Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 18:17 Topic:
|
|
|
|
Ik heb het wel al regelmatig gedaan. 's ochtends vroeg weg -> 's avonds laat weer thuis. Helaas moeten we de laatste jaren in het weekend (krijg je als je geen student meer bent) en dan vind ik het wel erg druk. Om die reden hebben we vorig jaar dus ook Frankfurt laten schieten. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe topics plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|