| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
wall-e
Lid sinds: 13-2-2009 Berichten: 2599 Topics: 68 Thanks: 128 Thanked: 41 x in 38 Ber. Woonplaats: Daar waar Zaanse mayo gemaakt wordt
|
Geplaatst: Vr Dec 16, 2011 12:42 Topic:
|
|
|
|
lees voldoende terug over het derde remlicht lekkage euvel, maar de gouden tip mbt het lichtje ontbreekt mij nog even,
- ik lees wat over een schroefje, gevalletje dichtkitten lijkt mij
- ik lees wat over een pakking? maar op realoem zie ik dat het remlicht 1 geheel is
- ik lees idd over het geheel vervangen van het derde remlicht
accubak is droog, rand aan de binnenkant van het achterram, bovenin, herbergt water... |
|
| Naar boven |
|
 |
Shag De Scheurende Rechter
Lid sinds: 27-6-2009 Berichten: 5026 Topics: 56 Thanks: 51 Thanked: 121 x in 121 Ber. Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr Dec 16, 2011 12:52 Topic:
|
|
|
|
denk dat ze met pakking dat rubberen/schuimnachtige randje bedoelen wat op het derde remlicht zit, deze is inderdaad 1 geheel. Als dat randje wat oud wordt laat ie water door zegmaar... kan weinig anders zijn! Wellicht zoals ik toen met MP heb gedaan: tuinslang erop, erin kruipen en dan maar zien waar het naar binnen stroomt.. hou er rekening mee dat het via de interieurbekleding weg kan lopen en het dus niet 123 zichtbaar hoeft te zijn dat het bij je 3e remlicht erin druipt  |
|
| Naar boven |
|
 |
wall-e
Lid sinds: 13-2-2009 Berichten: 2599 Topics: 68 Thanks: 128 Thanked: 41 x in 38 Ber. Woonplaats: Daar waar Zaanse mayo gemaakt wordt
|
Geplaatst: Vr Dec 16, 2011 12:57 Topic:
|
|
|
|
thx Sjaak,
zit water in plastic rand aan de binnenkant van de achterruit, bovenin, beetje drukken en ik zie het eruit komen met dit weer.
hmm wordt nieuwe unit vermoed ik |
|
| Naar boven |
|
 |
Shag De Scheurende Rechter
Lid sinds: 27-6-2009 Berichten: 5026 Topics: 56 Thanks: 51 Thanked: 121 x in 121 Ber. Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr Dec 16, 2011 13:14 Topic:
|
|
|
|
| wall-e schreef: |
thx Sjaak,
zit water in plastic rand aan de binnenkant van de achterruit, bovenin, beetje drukken en ik zie het eruit komen met dit weer.
hmm wordt nieuwe unit vermoed ik |
Dan is het zeker weten je derde remlicht! loopt via die plastic randen weg namelijk, bij mij helemaal tot onderin zo naar de accubak, net via die 2 mm waar de bekleding de rand niet raakt.. daarom bleef die bij mij toen kurkdroog.
Nieuwe unit iets van 80,- meen ik, kan het eventueel exact voor je nakijken als ik thuis ben. |
|
| Naar boven |
|
 |
wall-e
|
Geplaatst: Vr Dec 16, 2011 23:11 Topic:
|
|
|
|
fixed, rubbertje zat idd los, was verder in prima staat dus deze heb ik goed vastgezet met lijm (ja waterproof  ).
De boel goed vastgezet, is nu droog kijken of het zo blijft.
Ik denk dat ik met wassen heb geraakt, laatste keer de boel onder de spoiler flink gewassen namelijk, wellicht te harde borstel gebruikt
=wat staat die site van ons toch vol goede tips he  = |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|