| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4054 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4054 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Nov 27, 2008 18:04 Topic:
|
|
|
|
nou het antwoord is binnen hoor Marcel.
het aantal kw/pk is in combinatie met de leeftijd van de bestuurder een premie factor.
Iemand die net 18 is en b.v. een porsche GT2 koopt krijgt deze niet verzekerd i.v.m. met bovengenoemde.
Het wil niet zeggen dat als je je MINI laat chippen je je MINI niet meer verzekerd krijgt maar het kan zijn dat er iets meer premie gerekend wordt door de verzekeraar.
Je bent wel altijd verplicht bij het aangaan van een verzekering op te geven factoren die van invloed zouden kunnen zijn op acceptatie- premie normen.
De verzekeraar zal echter aan de hand van kentekengegevens nooit kunnen achterhalen of een auto gechipt is, dit omdat de RDW geen herkeuring kent voor gechipte auto's.
ik hoop dat dit een bevredigend antwoord is en als je een offerte wil hoor ik het wel
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
marcelclemens
Lid sinds: 9-7-2006 Berichten: 812 Topics: 69 Thanks: 4 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Hillegom
|
Geplaatst: Do Nov 27, 2008 20:12 Topic:
|
|
|
|
Dus als ik mijn MINI nu zou laten chippen ben ik eigenlijk verplicht om dit te melden aan de verzekering?
Natuurlijk denk ik aan jouw voor mijn verzekering,
maar mijn auto is momenteel verzekerd via onze tussenpersoon die ook een goede klant van ons is.
Maar als ik volgend jaar uit huis ga kom ik uiteraard even een praatje maken  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|