| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
rini.oome
Lid sinds: 27-7-2007 Berichten: 2434 Topics: 54 Thanks: 5 Thanked: 11 x in 11 Ber.
|
Geplaatst: Ma Dec 15, 2008 12:30 Topic:
|
|
|
|
| StefanCS schreef: |
| Oke, mijn 206 zat er maar 6% over heen (was Llumar Titanium Light). Dat is niet waar te nemen met het oog, omdat fabriek af je glas al iets van 15% getint is. |
Stefan, was dat rondom met Llumar titanium Light?
Is bij ons ook de bedoeling, maar dan zou het boven de 50% lichdoorlatendheid moeten blijven, en jij zat er 6% boven.
Nu heb ik elders wel gehoord dat het bij de 206 inderdaad niet mogelijk is om boven de 50% grens uit te koemn, omdat de 206 af fabriek donkerder getint is dan een MINI. |
|
| Naar boven |
|
 |
StefanCS
Lid sinds: 11-10-2007 Berichten: 1104 Topics: 51 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Drempelcity
|
Geplaatst: Ma Dec 15, 2008 16:26 Topic:
|
|
|
|
Rini,
Ja alle ramen Titanium Light.
De 206 had standaard al een tint van 18%. Dit hebben we opgemeten op Full Speed in 2007. Daar liepen toen jongens van Llumar rond met de Tintman. Op mijn voorraam was het 2% dat ie erover heen zat. De voorruit was er nieuw ingekomen vanuit Prologo (ook makkelijker om te tinten). Dit was standaard een stuk minder getint dan de overige ramen. Dat was ook wel te zien.
Van voren keek je dwars door de auto. Leek net of de voorruit niet getint was. Maar als het een bewolkte dag was en je zag mij tegemoet rijden, dan zag je me als "schemering" zitten.
Ik ben ook 1x aangehouden door politieagenten. Die kwamen me tegemoet rijden. De voorraam was er dus net overheen en de zijruiten was het verschil meer. Ik geloof bijna tussen de 15-20%. Hieruit bleek dus ook dat de standaard ramen al redelijk getint waren.
Het waren opzich goede gasten, deze agenten. Ik heb een bekeuring gehad en mocht verder rijden. Hij gaf ook aan dat ie officieel mijn kentekenbewijs moest innemen, maar hij matste mij. Waarschijnlijk ook omdat ie gewoon netjes getint was, dus bij lange na niet pikzwart.
Op een zomerse dag zag je niet dat mijn auto getint was. Moest je echt 3x kijken net als op het plaatje van de mini op de vorige pagina.
Ik heb genoeg foto's van mijn 206 uit verschillende hoeken. Als je wilt mail je wel een aantal foto's uit verschillende hoeken. |
|
| Naar boven |
|
 |
rini.oome
Lid sinds: 27-7-2007 Berichten: 2434 Topics: 54 Thanks: 5 Thanked: 11 x in 11 Ber.
|
Geplaatst: Ma Dec 15, 2008 16:35 Topic:
|
|
|
|
THNX Stefan,
Je hebt PM.
De Titanium Light is trouwens ook niet goedgekeurd door de KLPD etc.
Dat is de Carbon 70 wel zie ik net op tintshop.nl
Zal toch eens even moeten vragen wat hij er nu bij mij op wil plakken. |
|
| Naar boven |
|
 |
rini.oome
|
Geplaatst: Za Dec 20, 2008 21:36 Topic:
|
|
|
|
Het duurt allemaal wat langer dan verwacht.
Komt door drukte van mijzelf en van de ramentinter.
Ik heb de prijzen opgevraagd voor:
- Alles behalve de voorruit.
- Voorruit en beide voorste zijruiten.
Hij zou mij hierover maandag terugbellen, en dan zal ik de prijzen ook in dit topic plaatsen.
Zal tevens zijn contactgegevens hier plaatsen, maar wil dit eerst met hem overleggen natuurlijk.
Gr. Rini |
|
| Naar boven |
|
 |
rini.oome
|
Geplaatst: Di Dec 30, 2008 23:05 Topic:
|
|
|
|
Onze MINI vandaag opgehaald bij de tinter.
Rondom getint met Llumar titanium Light. Ze pag. 1 en mijn syr topic.
Prijzen had hij liever niet op internet staan, dus graag even zelf contact opnemen.
Link naar de internetsite staat ook op pag. 1.
Werkt erg netjes en is zeer scherp geprijsd.
Hij was veruit de goedkoopste van de 4 opgevraagde offertes. |
|
| Naar boven |
|
 |
Naatje Shopaholic!
Lid sinds: 21-11-2006 Berichten: 1245 Topics: 8 Thanks: 2 Thanked: 8 x in 8 Ber.
|
Geplaatst: Do Dec 02, 2010 10:24 Topic:
|
|
|
|
maakt niet zoveel meer uit toch, je hebt het toch al gedaan!!?!??! snap je berichtjes in alle oude ramen tinten topics niet zo....
dit bedrijf levert wel top service! hier heb ik het ook laten doen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Door
Lid sinds: 10-3-2008 Berichten: 1829 Topics: 36 Thanks: 6 Thanked: 23 x in 22 Ber.
|
Geplaatst: Do Dec 02, 2010 10:41 Topic:
|
|
|
|
Om te voldoen aan die ene forumregel! ... en blijkbaar werkt ie daar ...
Alleen op deze manier valt het wel heel erg op  nog niet op de hoogte van een handige functie op dit forum
Hebben wel een leuke actie AKTIE! Ruiten Blinderen 20% korting Wij blinderen ook op locatie!!
Dat blinderen op locatie is natuurlijk bullpoep. Jullie gaan daarvoor echt niet naar Limburg
Edit: de laatste posts gaan niet over Rini!!!!
Blijkbaar heeft Berthil hier geschoond ... Terecht maar nu lijkt het net dat het over Rini gaat maar dat is dus niet zo.
Het bedrijf waar Rini het over heeft bestaat niet meer .... Tenminste de website is R.I.P.
Laatst aangepast door Door op Do Apr 21, 2011 09:34, in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Woosh! The Transporter
Lid sinds: 27-10-2009 Berichten: 10866 Topics: 76 Thanks: 377 Thanked: 108 x in 107 Ber. Woonplaats: Vleuten
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|