| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4055 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 11:08 Topic: Auto verzekeren bij direct writers
|
|
|
|
Beste MINI vrienden,
Omdat er tegenwoordig op het nieuws heel hard geschreeuwd wordt door bepaalde verzekeraars dat zij de goedkoopste zijn, 10 korting geven op je huidige premie of zelf de winst met je delen wil ik jullie hierbij een mooi voorbeeld geven.
De nieuwe verzekeraar Inshared roept heel hard dat zij de winst met jullie delen en dat ze je nu 10% korting kunnen geven op je huidige premie.
Dus ik als consument denk laat ik eens is gaan kijken of dit allemaal wel klopt!!!
Nou onderstaand de reactie van Inshared op de premie die wij voor jullie NewMINIclubleden berekenen:
We kunnen op de door u opgegeven premie geen 10% korting geven. De laagste premie die we u kunnen aanbieden ziet u hieronder, dus we kunnen ons goed voorstellen dat u niet over wilt stappen. En toch vragen we nog even uw aandacht. Er zijn namelijk nog veel meer voordelen aan een verzekering bij InShared, zoals de InShared Beloningspunten, waarmee u aan het eind van elk jaar geld terug kunt krijgen! Dat kan oplopen tot zo'n 10% van uw premie.
Dus wilt u goed verzekerd zijn en beloond worden voor verantwoordelijk gedrag? Ga dan vooral verder met de premieberekening!
PER MAAND PER JAAR
Uw huidige verzekeringspremie voor Volledig casco/All-risks: € 37,50 € 450,00
De InShared premie: € 53,99 € € 647,91
Zo zie je maar dat je eigelijk gewoon voor de gek gehouden wordt door dit soort "verzekeraars".
En het mooie is ook nog dat je beloont wordt als er winst gemaakt wordt maar wat zou er gebeuren als er geen winst gemaakt wordt
Voor mij weer het zoveelste bewijs dat rechtstreeks verzekeren niet altijd de goedkoopste manier is.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Clubmenneke
Lid sinds: 30-12-2007 Berichten: 2270 Topics: 112 Thanks: 0 Thanked: 5 x in 5 Ber. Woonplaats: Bergeijk
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 17:07 Topic:
|
|
|
|
Hoe harder ze roepen de goedkoopste te zijn in verzekeringen, leningen, hypotheken, spaarrekeningen etc. . Hoe harder ik erbij weg loop.
Inderdaad niet te vertrouwen
Altijd gezeik en gezever.
Vertrouwen is belangrijker dan de laagste prijs als je het mij vraagt.  |
|
| Naar boven |
|
 |
peter
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 5374 Topics: 81 Thanks: 13 Thanked: 79 x in 79 Ber. Woonplaats: Roelofarendsveen
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 17:15 Topic:
|
|
|
|
Betaal liever wat meer bij jouw maar dan met goeie service!
huh, ik betaal minder bij jouw en krijg goeie service!!!! Da's lekker  . |
|
| Naar boven |
|
 |
Getzz
Lid sinds: 20-8-2008 Berichten: 2195 Topics: 82 Thanks: 18 Thanked: 19 x in 18 Ber. Woonplaats: Aalten "RockCity"
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 17:45 Topic:
|
|
|
|
Mijn verzekering is sowieso te duur! haha  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4055 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
|
| Naar boven |
|
 |
Getzz
Lid sinds: 20-8-2008 Berichten: 2195 Topics: 82 Thanks: 18 Thanked: 19 x in 18 Ber. Woonplaats: Aalten "RockCity"
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 22:44 Topic:
|
|
|
|
Nja kreeg 25% korting van central beheer omdat ik ambtenaar ben  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
kwiebje
Lid sinds: 27-3-2006 Berichten: 10260 Topics: 175 Thanks: 3 Thanked: 65 x in 65 Ber.
|
Geplaatst: Vr Apr 10, 2009 10:53 Topic:
|
|
|
|
de naam direct writers zegt ook wel wat...direcht schrijven.....
Na goed rekenen zal er weinig geschreven worden  |
|
| Naar boven |
|
 |
remco
Lid sinds: 24-2-2008 Berichten: 267 Topics: 20 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Den Haag
|
|
| Naar boven |
|
 |
snans
Lid sinds: 9-11-2005 Berichten: 1740 Topics: 101 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: antwerpen
|
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Di Feb 02, 2010 15:34 Topic:
|
|
|
|
ik had het ongeveer 3 weken geleden gelezen in een van onze branche gerelateerde tijdschriften maar dit soort berichten deel ik graag met jullie....
Intermediairs zijn in de meeste gevallen goedkoper voor autoverzekeringen dan online verzekeraars en direct-writers. Dit blijkt uit een analyse door Voogd & Voogd van een steekproef van 150.000 unieke berekeningen. Deze zijn in november 2009 uitgevoerd door bemiddelaars en consumenten in Klik & Sluit, de vergelijkingssoftware van Voogd & Voogd.
In 83% van het aantal berekeningen hanteren bemiddelaars de scherpste premie. Bij de internetverzekeraars scoort Zelf.nl van SNS Reaal relatief het beste. Internetverzekeraars Ditzo (ASR) en Allsecur (Allianz) komen als matig tot slecht naar voren. De autoverzekering van Ditzo is gemiddeld 28% duurder dan de voordeligste autoverzekering bij de bemiddelaar.
`Als de met ons samenwerkende bemiddelaars hun klanten een volledige vergelijking bieden, dan is de angst voor de grote en luidruchtige internetverzekeraars en direct writers ongegrond`, zegt ceo Bas de Voogd. Zijn bedrijf gaat in zijn volmachtportefeuilles over 2009 uit van een groei in personenautoverzekeringen van bijna 30%.
doet me altijd goed om te horen dat we ons werk toch goed doen  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Vr Feb 19, 2010 16:53 Topic:
|
|
|
|
Ik heb net weer wat meegemaakt waar echt mijn broek van afzakt..
Bij verkoop van een motorrijtuig wordt door de met ons samenwerkende verzekeraars de polis doorgehaald per datum van overschrijving van het voertuig.
Heb net een polis doorgehaald voor een klant bij Centraal Beheer en daar werd me doodleuk vermeld dat ze een polis pas royeren op het moment dat de klant het doorgeeft.
Deze klant had per 11 februari 2010 zijn auto verkocht en moet nu dus 8 dagen premie betalen terwijl de verzekeraar geen enkel risico heeft gelopen omdat de auto per 11 februari 2010 is verkocht.
Van dit soort werkwijzes gaan mijn nekharen echt overeind staan, dit is echt oplichting....
Dus ben je bij Centraal Beheer verzekerd , zeg dan op de dag dat je je auto verkoopt de polis op want anders betaal je onterecht premie voor een auto die je niet meer hebt..
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Ragnar "Ragnar Armani, the badge designer"
Lid sinds: 28-4-2008 Berichten: 6784 Topics: 63 Thanks: 7 Thanked: 87 x in 87 Ber.
|
Geplaatst: Vr Feb 19, 2010 16:55 Topic:
|
|
|
|
thanks voor de tip! |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
Hans J
Lid sinds: 1-12-2005 Berichten: 1255 Topics: 17 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Sliedrecht
|
Geplaatst: Vr Feb 19, 2010 17:27 Topic:
|
|
|
|
Ik verzeker ook niet via Direct Writers maar wat Centraal beheer doet vind ik echt niet zo fout. Als ik je je auto verkoopt bel je toch sws met de verzekering om dat door te geven. Ik zou er geen moment aan gedacht hebben dat dat automatisch zou kunnen gaan of dat een ander dat zonder mijn vraag voor mij zou doen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|