| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
MaVaEe Koeien-teller
Lid sinds: 11-7-2007 Berichten: 7311 Topics: 81 Thanks: 8 Thanked: 52 x in 48 Ber. Woonplaats: Doorn
|
|
| Naar boven |
|
 |
Jap
Lid sinds: 26-4-2010 Berichten: 2 Topics: Geen Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Za Mei 08, 2010 16:41 Topic:
|
|
|
|
| MaVaEe schreef: |
| Jap schreef: |
Wauw! Wat een super handleiding! Mijn dank is groot!
Zit zelf naar een Pioneer TS-WX77A, (werd me geadviseerd door een car audio station). Is dit wat voor in de mini? Hij ziet er wel mooi uit, volgens mij misstaat het niet in de achterbak (al zie ik er liever niets van).
Iemand enig idee of ik bij deze actieve subwoofer van 200 W (100W RMS) kan voldoen met de draden van de 12V aansluiting achterin?
Bij voorbaat dank voor de reacties!
Groeten,
Een verse, enthousiaste minirijder! |
Ik heb deze ook liggen en hij past exact in de achterbak. Echt ideaal en hij is sterk genoeg om er spullen op te zetten.
Wel moet je 12V kabels gaan trekken want 200/12 is toch echt al 16,7A als het rendement 100% zou zijn. De bestaande kabels zijn hooguit berekend op maximaal 10A gok ik.  |
Hoi MaVaEe, heel erg bedankt voor je reactie! Volgens mij is de 77 pioneer echt ideaal voor de mini idd....
Ik heb inmiddels contact gehad met een inbouwstation in Mijdrecht. Deze lieve mensen gaan er meteen een Parrot inhangen. Ze vragen in totaal 250 voor de sub en 100 voor inbouw, en dan nog 150 voor iphone parrot + inbouw... Lijkt me heel erg netjes toch?
Vind het wel een eng idee dat ze mijn hele dashboard gaan openhalen, maar hij zegt dat dat de beste manier is om het te doen.... En dat ze dat wekelijks doen.... Krijg je dan geen nare kieren bij het terugzetten van je dashboard??
@MaVaEe: Ik zag al een foto op de Pioneer site dat die (77) sub van pioneer er PRECIES inpaste, had alleen het vermoeden dat dat in een vorig type mini was, past hij ook in de nieuwe? (R56??)
Heb jij hem al aangesloten i.c.m. Radio Boost CD?? Ben zo benieuwd of de auto nou eindelijk lekker "gevuld" wordt met muziek! Kom nota bene uit een fiat 500 die echt vele malen beter geluid had dan de standaard mini...
Wederom bedankt voor jullie reacties!
Gr. Jasper |
|
| Naar boven |
|
 |
Mitchell
Lid sinds: 10-5-2007 Berichten: 1583 Topics: 28 Thanks: 2 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Zo Mei 09, 2010 12:41 Topic:
|
|
|
|
Dash al meerdere malen uit elkaar gehaald zonder en zonder problemen weer in elkaar gezet!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Uhr
Lid sinds: 13-3-2012 Berichten: 22 Topics: 1 Thanks: 2 Thanked: 2 x in 2 Ber.
|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2012 15:10 Topic:
|
|
|
|
TomTom:
Hartstikke bedankt voor de handleiding, ik heb 2 van deze snoepjes aangeschaft en in m'n vorige auto ingebouwd, wil ze nu in de Mini zetten. Erg fijn deze handleiding! |
|
| Naar boven |
|
 |
Uhr
Lid sinds: 13-3-2012 Berichten: 22 Topics: 1 Thanks: 2 Thanked: 2 x in 2 Ber.
|
Geplaatst: Zo Apr 15, 2012 18:58 Topic:
|
|
|
|
Nou, even een update...
Ben flink bezig geweest, draden getrokken. Aarde aangesloten, draden getrokken richting speakeraansluiting om af te takken. Ik zit alleen met de voeding, want er zit geen sigarettenaansluiting achterin bij mij. En op de sigarettenaansteker voor heb ik geen spanning... Hoe kan dit? Hoort dit bij een rokerspakket ofzo?
Moet aannemen dat je standaard wel prik op je aansteker hebt.
Ik snap er geen fluit van, ik wil 't wel op een schakeldraad aansluiten, heb geen zin dat er constante spanning op de sub staat. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ries
Lid sinds: 5-10-2006 Berichten: 2908 Topics: 65 Thanks: 0 Thanked: 13 x in 13 Ber. Woonplaats: Breda
|
Geplaatst: Zo Apr 15, 2012 19:31 Topic:
|
|
|
|
| Uhr schreef: |
Nou, even een update...
Ben flink bezig geweest, draden getrokken. Aarde aangesloten, draden getrokken richting speakeraansluiting om af te takken. Ik zit alleen met de voeding, want er zit geen sigarettenaansluiting achterin bij mij. En op de sigarettenaansteker voor heb ik geen spanning... Hoe kan dit? Hoort dit bij een rokerspakket ofzo?
Moet aannemen dat je standaard wel prik op je aansteker hebt.
Ik snap er geen fluit van, ik wil 't wel op een schakeldraad aansluiten, heb geen zin dat er constante spanning op de sub staat. |
Ik had een kabel vanuit de accu getrokken naar achter (gele kabel die bij de pioneer wx77a sub zit met zekering ertussen), dat is ook het beste.
Dan met een switch de sub aan/uit laten zetten. Ik heb er nog een liggen met hi/low converter. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|