| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
GreyCooperS Forum Junky
Lid sinds: 1-8-2009 Berichten: 15950 Topics: 156 Thanks: 46 Thanked: 239 x in 234 Ber. Woonplaats: Rijswijk
|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 18:18 Topic:
|
|
|
|
het zijn oRciari's he  |
|
| Naar boven |
|
 |
BMX
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2030 Topics: 35 Thanks: 9 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 18:18 Topic:
|
|
|
|
Beetje water of andere vloeistof op t rubber leggen.. kap rustig dichtdrukken .. kap weer open en kijken of er gestempeld is
Nee? Dan de rand verhogen.. ik heb kleine stukjes verhoogd.. heb dus alleen die kier links nog maar daat gaat dus een spons in  |
|
| Naar boven |
|
 |
Adrenalin Junkie
Lid sinds: 11-7-2008 Berichten: 3172 Topics: 61 Thanks: 227 Thanked: 46 x in 43 Ber. Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 18:31 Topic:
|
|
|
|
Heb ook het Alta luchtfilter zitten compleet icm bak / siliconen slang en tevens Orciari's.
Nooit problemen met merkbaar vermogensverlies oid.
Al is hij in de winter wat "fitter" dan in de zomer, maar dat is echt heel minimaal merkbaar (en tevens geldt dit voor alle R53's)
Zal bij mij een pk of 5 a 10 schelen denk ik.
Op die 230 pk zeg ik dan maar: jammer dan
Hou er een leuk geluid aan over!
Heb trouwens ook nog een RAM scoop, komt wat meer koele lucht onder de kap tijdens lekker doorrijden!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Misjul
Lid sinds: 14-11-2011 Berichten: 63 Topics: 9 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Susteren
|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 18:41 Topic:
|
|
|
|
ga dat met dat stempelen eens proberen, ben ook maar begonnen aan een deksel te fabriceren... easy job:), kan ik altijd kijken of ik verschil merk.
Als er merkbaar verschil is zal ik ze gaan produceren in grote oplage haha.. nee..
Denken jullie dat een deksel beter is of het ophogen van de rubber(in principe met deksel dicht op de kap is weer ïets minder ruimte" natuurlijk waarin de filter zich dan bevindt, maar zal wel te verwaarlozen zijn...?? |
|
| Naar boven |
|
 |
BMX
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2030 Topics: 35 Thanks: 9 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 19:55 Topic:
|
|
|
|
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.. als je dan een deksel maakt.. dan wel van plexiglas toch?  hahaha
Maar voordeel van Alta is dat deze gebruik maakt van de "ram-scoop" van het originele deel.. dus dan komt er altijd verse lucht, ook tijdens te rijden
De ruimte wordt niet kleiner voor t filter.. Want normaal moet alles afsluiten door de motorkap.. nu maakt jij een eigen kap..
Bij een ALTA is je hele achterwand al weg dus komt genoeg lucht bij t filter  |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|