| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
peter
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 5375 Topics: 81 Thanks: 13 Thanked: 79 x in 79 Ber. Woonplaats: Roelofarendsveen
|
Geplaatst: Wo Nov 09, 2011 12:33 Topic:
|
|
|
|
Ze is echt knettergek....! Maar wel vreselijk lief en lekker. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sven
Lid sinds: 5-3-2008 Berichten: 12342 Topics: 64 Thanks: 18 Thanked: 115 x in 115 Ber. Woonplaats: Enschede
|
Geplaatst: Do Nov 10, 2011 02:38 Topic:
|
|
|
|
Zo eentje moet ik ook hebben!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Raymond
Lid sinds: 4-3-2006 Berichten: 1876 Topics: 41 Thanks: 25 Thanked: 15 x in 15 Ber. Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do Nov 10, 2011 08:49 Topic:
|
|
|
|
Grappig. Hoezo die Porsche uit de bocht willen drukken. Volgens mij zag ik een mini-logo afdruk in zijn bumper.
Lekker hoor, knallen op de passen. |
|
| Naar boven |
|
 |
timmieboy
MINI nog niet geparkeerd
Lid sinds: 8-12-2011 Berichten: 3 Topics: 1 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Zutphen
|
Geplaatst: Di Dec 13, 2011 14:51 Topic:
|
|
|
|
Heel kick!!  ahaha, die muziek van Hazes is echt briljant trouwens:P hele blitse auto heb je Peter!  helemaal niet gek! Dat wil ik ook echt nog een keertje gaan doen, lijkt me zo super gaaf! Alleen weet ik niet of mijn vriendinnetje wel zo rustig zou blijven!  ik ga heel vaak naar het Lago Maggiore, daar huren we vaak een huis aan het meer, maar iets verder heb je natuurlijk de San Bernardino pas en de Gotthard pas, daar kun je ook lekker knallen;)
bij dat filmpje op de autobahn trouwens, had je toen je kap open staan?! Mijn broer had namelijk ook een keertje met een proefritje erg hard gereden met opendak, en toen was het raampje achter gebroken:S haha, leg dat maar eens uit... Hij moest bij Renova Mini die auto terugbrengen, ja staat een beetje typisch he..
Maar thanks voor de gave filmjes, laat maar weten wanneer er weer eens een tourtje door de Alpen plaatsvindt!
Groetjes, Tim |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe topics plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag Kalender events plaatsen
|
|