Vanmiddag ook even gaan kijken. Wederom mooie presentatie. Zijn beide helemaal gek op de countryman; ziet er in het echt veel beter uit dan op de plaatjes. Flink wat ruimte op de achterstoelen. Super.
Vanavond gelijk maar eens aan het rekenen slaan voor een cooper S automaat All4. en dan maar eens kijken wat de twingo doet....
Dus als het even mee zit komen we weer terug in de club....
Lid sinds: 9-9-2009 Berichten: 81 Topics: 10 Thanks: 0 Thanked: 1 x in 1 Ber.
Geplaatst: Di Jun 22, 2010 22:40 Topic:
BMW X3 schreef:
Het verlossende woord, deCountryman met de 3 zits achterbank.
Hij is niet scherp maar hij stond er wel
Mijn eerste kennis making met de Countryman.
Ik leun voorover om aan het touw te trekken en krijg de achter stoel al klappend vol in het gelaat.
Hopelijk wordt dat nog aangepast in de echte modellen.
Mijn eerste kennis making met de Countryman.
Ik leun voorover om aan het touw te trekken en krijg de achter stoel al klappend vol in het gelaat.
Hopelijk wordt dat nog aangepast in de echte modellen.
Dat overkwam mij ook, alleen mepte ik de leuning bij een heel leuke dame vol in de gezicht. Ze had ook nog een glas water in d'er hand en dat lag dus gelijk door de Countryman......lachen joh...
Let wel, dit was een preproductie model en dus zeer waarschijnlijk dat de techniek veranderd wordt in het definitieve model. Want die stoffen lusjes kwamen me niet echt netjes over...
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen