| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
martin_mini
Lid sinds: 16-5-2010 Berichten: 231 Topics: 14 Thanks: 1 Thanked: 7 x in 7 Ber. Woonplaats: ederveen
|
Geplaatst: Zo Aug 22, 2010 19:41 Topic: Zoemend geluid rechts achter
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Sinds een week heb ik een irritant zoemend geluid rechts achter.
Het is op zijn sterkst als ik zo;n 100-130 kmh rijd.
Weet iemand waar dit aan kan liggen, wiellagers of iets dergelijks?
Groetjes Martin |
|
| Naar boven |
|
 |
spenki Sponsor
Lid sinds: 12-3-2007 Berichten: 1267 Topics: 153 Thanks: 2 Thanked: 21 x in 20 Ber. Woonplaats: Enschede
|
Geplaatst: Zo Aug 22, 2010 20:01 Topic:
|
|
|
|
Hoi:
Lijkt inderdaad op een wiellager.
Auto opkrikken en aan het wiel draaien.
Meestal hoor je het gelijk wel.
Andere kant ook even controleren/ronddraaien.
Gr Roy |
|
| Naar boven |
|
 |
martin_mini
Lid sinds: 16-5-2010 Berichten: 231 Topics: 14 Thanks: 1 Thanked: 7 x in 7 Ber. Woonplaats: ederveen
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2010 17:21 Topic:
|
|
|
|
heb rechts achter m'n wiellager laten vervangen.
Het is weer helemaal zoals het hoort en 200 eurotjes lichter, maar wel weer rijgenot |
|
| Naar boven |
|
 |
Shag De Scheurende Rechter
Lid sinds: 27-6-2009 Berichten: 5035 Topics: 56 Thanks: 51 Thanked: 121 x in 121 Ber. Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do Aug 11, 2011 18:36 Topic:
|
|
|
|
even uit het stof.. ik hoor sinds vandaag als ik achteruitrij een schavend geluid linksachter... klinkt aardig vergelijkbaar met m'n wiellager rechtsvoor een poos terug. Nu dus linksachter.. het rare is alleen, althans, vind ik, dat ik alleen een behoorlijk schaafgeluid hoor (echt metaal wat aanloopt) als ik achteruitrij... hoor je zoiets niet - ook - te horen als je vooruit rijdt? of zie ik iets over het hoofd?  |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|