| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Kees en Annet Racende reporter
Lid sinds: 27-5-2007 Berichten: 5500 Topics: 67 Thanks: 13 Thanked: 84 x in 79 Ber. Woonplaats: Maarssen
|
Geplaatst: Do Sep 30, 2010 22:49 Topic:
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
 |
pimmy
Lid sinds: 21-4-2007 Berichten: 980 Topics: 41 Thanks: 16 Thanked: 9 x in 9 Ber. Woonplaats: Aalten
|
Geplaatst: Do Sep 30, 2010 22:52 Topic:
|
|
|
|
| Yvon schreef: |
Testverslag mini Countryman 28 september 2010
De automaat, welke ook middels flippers aan het stuur te bedienen is, reageert direct op het gaspedaal en schakelt vlot door. Door de variabele transmisie bij de automaat heb je geen last van vermogensverlies wanneer de Countryman doorgeschakeld. Ook wanneer je vanaf de start het gaspedaal diep intrapt wordt er goed gereageerd en heeft de Countryman geen 'nadenktijd' nodig (wat mijn ervaring wel is bij andere variabele transmissie bij automaten).
|
De automaat is geen variabele transmissie!! In de eerste modellen was de Cooper leverbaar met een variabele automaat. De Cooper S is altijd alleen maar leverbaar geweest met een normale steptronic automaat.
Ik ken de automaat al uit mijn vorige R56 Cooper S en het is een zeer prettig schakelende bak. |
|
| Naar boven |
|
 |
Yvon Eet een Apple!!
Lid sinds: 25-9-2005 Berichten: 3395 Topics: 151 Thanks: 0 Thanked: 1 x in 1 Ber. Woonplaats: Hilversum
|
Geplaatst: Vr Okt 01, 2010 08:21 Topic:
|
|
|
|
@Marcel Schaalmodel van de speedster ik zou eens kijken in (of bellen  )in MiniStore in Antwerpen; als ik mij niet vergis zag ik deze zaterdag staan.
@Pimmy, thx! Ik was echt in de veronderstelling dat het variabel was |
|
| Naar boven |
|
 |
freegate
Lid sinds: 31-5-2009 Berichten: 13 Topics: 1 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Ingelmunster (Belgium)
|
Geplaatst: Zo Okt 03, 2010 10:31 Topic:
|
|
|
|
Bij het bestellen van onze mini countryman. Vroeg ik naar de mission control, hij zij dat het niet meer verkrijgbaar was.
Nu lees ik in het testverslag dat het wel aanwezig is?
wie heeft er nu gelijk? |
|
| Naar boven |
|
 |
Hans
Lid sinds: 18-11-2005 Berichten: 5761 Topics: 175 Thanks: 1 Thanked: 4 x in 4 Ber.
|
Geplaatst: Zo Okt 03, 2010 11:38 Topic:
|
|
|
|
Heeft niemand wat gezegd over Mickey Mouse aan de binnenkant en die foeilelijke achterkant? Zijn toch 2 grote missers in mijn ogen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Yvon Eet een Apple!!
Lid sinds: 25-9-2005 Berichten: 3395 Topics: 151 Thanks: 0 Thanked: 1 x in 1 Ber. Woonplaats: Hilversum
|
Geplaatst: Zo Okt 03, 2010 19:46 Topic:
|
|
|
|
@freegate; wij hebben gereden in een Countryman waarbij het aanwezig was daarnaast werd er tijdens de presentatie niet genoemd dat het niet niet meer leverbaar zou zijn. Ik zou nog even terug gaan naar de dealer.
@Hans, ieder zijn smaak natuurlijk. Zou wat zijn als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden
 |
|
| Naar boven |
|
 |
freegate
Lid sinds: 31-5-2009 Berichten: 13 Topics: 1 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Ingelmunster (Belgium)
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 10:36 Topic:
|
|
|
|
@Yvon bedankt voor je antwoord. Ga deze week nog eens langs de dealer. Denk trouwens dat de mensen hier op het forum beter op de hoogte zijn dan sommige dealers.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Yvon Eet een Apple!!
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 11:58 Topic:
|
|
|
|
Anytime  Succes! |
|
| Naar boven |
|
 |
Lid sinds: 27-5-2007 Berichten: 5500 Topics: 67 Thanks: 13 Thanked: 84 x in 79 Ber. Woonplaats: Maarssen
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 14:09 Topic:
|
|
|
|
| freegate schreef: |
Bij het bestellen van onze mini countryman. Vroeg ik naar de mission control, hij zij dat het niet meer verkrijgbaar was.
Nu lees ik in het testverslag dat het wel aanwezig is?
wie heeft er nu gelijk? |
Mission Control zit standaard in MINI Conected zie blz 25 2e post van dit topic
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=17515&postdays=0&postorder=asc&start=360
The much maligned Mission Control is also a part of MINI Connected and features over 3,500 sayings. You can pick and choose what you want to hear and adjust the “enthusiasm level” by selecting your driving theme. In addition, the upgraded system will have a “MINIMALISM” Analyzer that gives you real-time hints for optimum fuel efficiency. Perhaps the most important feature of Mission Control? You can turn it off. |
|
| Naar boven |
|
 |
CooperS-lightningblue
Lid sinds: 8-4-2006 Berichten: 6848 Topics: 109 Thanks: 1 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Bergen op Zoom
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 21:43 Topic:
|
|
|
|
Leuke voiture hebben jullie gekozen Annet en Kees. Ik heb vanmiddag een stukje kunnen sturen in een Cooper Countryman en ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk! Het rijd als een MINI, maar het voelt anders. " Met de vlam in de pijp"
Een full-size SUV...
...maar dan wat makkelijker te parkeren!
Mooie kleur dat donkerblauw
Het enige wat me eigenlijk tegenviel was het vermogen van de Cooper. Hij is niet erg rap. Eén Simpele oplo SSing is du S een S!
Leuk verslag dames! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 21:49 Topic:
|
|
|
|
Ja dat is niet verkeerd he.
Als ie er is, zullen we wel eens kijken hoe die in zo'n luxe garage staat
Annet
ps. qua kleur zit het in iedergaval wel goed. |
|
| Naar boven |
|
 |
CooperS-lightningblue
Lid sinds: 8-4-2006 Berichten: 6848 Topics: 109 Thanks: 1 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Bergen op Zoom
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 21:50 Topic:
|
|
|
|
 Gaan we doen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Pretty Cooper Bling-Bling Queen
Lid sinds: 19-6-2006 Berichten: 5737 Topics: 194 Thanks: 12 Thanked: 10 x in 10 Ber.
|
Geplaatst: Ma Okt 04, 2010 21:57 Topic:
|
|
|
|
Wat een zalige beelden en super verslag.
GOOD JOB, GILRZZZZ
ennuh die handrem lijkt wel de rem-handle van een boeing zei m'n prive-piloot
leuk details ik had er niet op gelet.....
nog ff wachten. fasten your seat-belts
gr, PC |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|