Mischien veroorzaakt dat spul zelf die rook, zou me niets verbazen aangezien het om een Amerikaans produkt gaat
Mijn R53 loopt al 170.000 zonder ademhalingsproblemen.
[quote="Berthil"]Ik zag ook een R53 met dezelfde rook.
Mischien veroorzaakt dat spul zelf die rook, zou me niets verbazen aangezien het om een Amerikaans produkt gaat
Mijn R53 loopt al 170.000 zonder ademhalingsproblemen.
Zit jou nieuwe-aangepaste cilinderkop er al weer 170.000km op dan
Volgens mij heb ik hier ook last van. Als ik vol gas geef bij een laag toerental dan duurt het even voor hij pakt en dan komt er opeens rook uit mijn uitlaten (behoorlijk erg) en daarna trekt die opeens vol op. Laatst ook eens gedaan met de ramen open en toen hoorde ik iets aan de motor waar je niet gelukkig van wordt.
Wat kun je nu het beste doen ? Dealer motor laten reinigen? zelf doen ? en zo ja welk spul wat in Nederland te koop is?
Volgens mij heb ik hier ook last van. Als ik vol gas geef bij een laag toerental dan duurt het even voor hij pakt en dan komt er opeens rook uit mijn uitlaten (behoorlijk erg) en daarna trekt die opeens vol op. Laatst ook eens gedaan met de ramen open en toen hoorde ik iets aan de motor waar je niet gelukkig van wordt.
Wat kun je nu het beste doen ? Dealer motor laten reinigen? zelf doen ? en zo ja welk spul wat in Nederland te koop is?
thnx
volgens mij exact hetzelfde als ik had met de Beek tuning en heb sinds ik standaard rijd niet 1 pluim rook meer uit de uitlaat gehad en ook geen enkele stotter of pingelbeveiliging gehoord .
Ook waren mijn uitlaten altijd pik zwart na een paar ritjes en nu maar een klein beetje aanslag in de pijpen.
Lid sinds: 17-6-2010 Berichten: 87 Topics: 20 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Harderwijk
Geplaatst: Do Jun 23, 2011 20:58 Topic:
Eindelijk antwoord van Seafoam, na een maandje of wat:
Denk dat het niet voldoet aan Europese regelgeving. Zomaar importeren is ook lastig omdat het chemische producten zijn die onder druk staan.
Ofwel regelgeving en nog eens regelgeving. Mijn bedrijf heeft daar mankracht niet voor.
Ik probeer nog via grijze import een palletje hier heen te krijgen. Weet zeker dat het nuttig en gewild is.
We appreciate your interest in Sea Foam Products. Currently Sea Foam products are only sold in the United States and Canada. We are sorry to have to tell you that there is currently no place to buy Sea Foam products in the Netherlands. We are slowly trying to become a more international company as currently we are a small company without the capacity to fully go into more then a country at a time. Also we need to have all the proper can art and literature ready for a country we go into before we start selling there. We will defiantly put your company on file so we will have it when we are more ready to go into the Netherlands. Thank you for your interest in Sea Foam Products.
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen