Lid sinds: 21-2-2007 Berichten: 3534 Topics: 115 Thanks: 0 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Amsterdam/Kaatsheuvel
Geplaatst: Ma Dec 27, 2010 18:45 Topic:
BMW 135i MR Edition
"Er is een tijd van komen en een tijd van gaan"
Dit schitterende spreekwoord is van toepassing op mijn MINI Cooper Checkmate. De tijd van komen was begin 2007 en nu is de tijd van gaan aangebroken. De MINI gaat het wagenpark dat bestaat uit één enkele bolide (+ enkele afwisselende supercars) verlaten en wordt ingeruild voor iets nieuws. Iets waar ik al een aantal jaartjes op zat te wachten, maar elke keer kwam er niets voorbij waarvan ik het idee had dat het voldeed aan mijn wensen.
Nu kwam er de afgelopen weken een model voorbij die wel ongeveer ingedeeld kon worden in mijn wensenpakketje. Het enige wat ie mist is High Executive, automatisch inklapbare spiegels en BMW Radio Professional. Maar inbouwen kan ik zelf dus dat wordt geen enkel probleem de komende maanden/jaren.
De BMW 135i is Alpine White. Ik ben de tweede eigenaar en de wagen heeft in de omgeving Eindhoven gereden. Qua opties heeft de wagen het volgende:
- BMW 261 M 18 inch rims
- Alarm Class III system
- Multifunctional M sport steering wheel
- M sport package
- Interior aluminum
- Tinted windows in the back
- Shadow line exterior trim
- Cupholders
- Center arm rest
- Xenon light system
- Climate control
- M sport seats
- M sport chassis
- Exterior parts in color of car
- Navigation in the center left airco vent
- Parrot CK3200 Carkit
Natuurlijk wordt het geen kopie maar eigen intepretatie van BMW Performance met een mix van andere designs.
De 1M was simpelweg belachelijk duur en het gat met de 135i veeeels te klein. Voor het geld kan ik nu zelf een groot aantal aanpassingen doen die ik bij de 1M ook zou doorvoeren.
Gefeliciteerd! Jammer dat die mooie Checkmate weg gaat, maar zo'n 135i is een meer dan waardige opvolger! Lekker compleet uitgevoerd en natuurlijk supersnel. Je plannen zien er ook goed uit!
Lid sinds: 21-2-2007 Berichten: 3534 Topics: 115 Thanks: 0 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Amsterdam/Kaatsheuvel
Geplaatst: Ma Dec 27, 2010 19:29 Topic:
@Ivo,
Alpina haalt uit hetzelfde blok 400pk (laatst nog meegereden) en 420 moet ook mogelijk zijn... maar mij gaat het meer om een goed rijdende snelle auto zonder een groot turbogat en goede performance overall...