De opkomst: ik, Timini................en verder niemand
Desaltniettemin toch een ronde gedaan. Met als resultaat 231 GPS km's en een R53 die ik niet van m'n kont af kreeg Toch wel gaaf zo achter elkaar aan knallen. En Tim, ik kan echt niet geloven dat je R53 standaard is
Lid sinds: 23-8-2011 Berichten: 58 Topics: 8 Thanks: 3 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Hengelo
Geplaatst: Zo Sep 18, 2011 13:53 Topic:
Frank, ik wil nog ff een correctie doen op je genoemde snelheid: 237 km/h (Zie foto, anders in mijn gallery)
Misschien dat ik een voordeeltje had van je slipstream maar het ging hard!
Dit betekent voor 10km/h harder dan fabrieksopgave en voor mij 20 dus ik twijfel er ook hard aan of deze R53 standaard is
Wat ook hard ging was de draaikolk in de benzinetank: 30L/100km.
Heel jammer ja, en dat terwijl ik alle "deelnemers" zelfs een pb gestuurd heb. Ik ben blij dat Tim redelijk uit de buurt kwam en ik "toevallig" vanaf de schoonfamilie uit Almelo ben vertrokken. Want anders had het met totaal 4 uur reistijd wel heel erg zuur geweest.....
Je mag nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen