| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
dangixxer
Lid sinds: 23-11-2006 Berichten: 860 Topics: 13 Thanks: 22 Thanked: 9 x in 9 Ber.
|
|
| Naar boven |
|
 |
peter
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 5377 Topics: 81 Thanks: 13 Thanked: 79 x in 79 Ber. Woonplaats: Roelofarendsveen
|
Geplaatst: Vr Jun 10, 2011 20:20 Topic:
|
|
|
|
Hahaha, je hebt wel gelijk.... Milltek, GTT Hybrid intake en een 17% pulley.
En toch ben ik er retetrots op dat ik een WORKS heb!
Oh ja, de originele WORKS remmen zitten er ook al niet meer op!  |
|
| Naar boven |
|
 |
werner
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 2166 Topics: 34 Thanks: 0 Thanked: 23 x in 23 Ber. Woonplaats: Katwijk
|
|
| Naar boven |
|
 |
Hayward
Lid sinds: 14-2-2011 Berichten: 14 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
|
Geplaatst: Vr Jun 10, 2011 22:19 Topic:
|
|
|
|
Oke,
Het idee van 200, 209, 210, 211, 225pk vind ik best interessant. Heb gereden in een 163pk en dat vond ik prettig, een works met 200pk dat ging, voor mijn gevoel, als een geleidelijke krachtsexplosie (contradictio in ter minis maar oke) en een 225pk zal een soort motor rijden gevoel kunnen opleveren. Ik ben nu een tijdje het forum dagelijks aan het bekijken. Trouwens waanzinnig goede site. Ik ben lid geweest van een aantal autoclub en de triumph motorclub, maar die kunnen van deze club echt verschrikkelijk veel leren. COMPLIMENT!
Weer terug naar de start van het forum. Is er ergens een verzameling van gegevens/lijst van alle works kitnummers die zijn geplaatst? Het verhaal van een distributeur in Duitsland kan ik wel als logisch ervaren, maar dan nog.
M.b.t. en S via Beek of een works. Ik kan het gevoel van, misschien onterechte, zekerheid bij een workskit niet uit mijn hoofd krijgen. Ik heb het idee, via dit formum opgedaan, dat een works misschien niet het maximale eruit haalt qua vermogen maar dat daardoor ook de kans op slijtage of andere problemen kleiner wordt.
Zou ik nu een nieuwe works kopen, ja dan zou ik denk ik de meerprijs als obstakel kunnen gaan zien. Maar bij de aanschaf van een r53 works zie ik het verschil tot een S dermate klein dat het een goede optie lijkt.
Nu ben ik niet technisch, zelfs het tegenovergestelde: bioloog  . Vandaar dat ik blij ben met alle opmerkingen die ik tot nu toe heb gelezen en heb mogen ontvangen. Thanks! |
|
| Naar boven |
|
 |
peter
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 5377 Topics: 81 Thanks: 13 Thanked: 79 x in 79 Ber. Woonplaats: Roelofarendsveen
|
Geplaatst: Za Jun 11, 2011 01:07 Topic:
|
|
|
|
Een works slijt niets harder of minder hard dan een S met hetzelfde vermogen.
@Tinus Halfgas, probeer eerst maar is een keer bij me weg te rijden! En door die grote S sticker op je dak ga je ook heus niet harder hoor!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Hayward
Lid sinds: 14-2-2011 Berichten: 14 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
|
Geplaatst: Za Jun 11, 2011 21:03 Topic:
|
|
|
|
Ben vandaag bij de oorzaak van deze post geweest.
De auto was aardig. Geen certificaat, eigenaren die daar totaal niets van wisten?? Het ergste was dat de auto eerder 130pk dan de evt. 200pk had. Een 163pk is in vergelijking met deze veel giftiger.
Ik heb hem dus laten staan. Ik zoek maar weer verder en dan misschien een gewone S. De tocht naar het doel is ook wel leuk maar kost wel veel tijd en "hoofd-energie" |
|
| Naar boven |
|
 |
FastBunny
Lid sinds: 18-11-2005 Berichten: 1320 Topics: 42 Thanks: 3 Thanked: 5 x in 5 Ber. Woonplaats: Breda
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|