Lid sinds: 19-9-2006 Berichten: 638 Topics: 49 Thanks: 4 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Utrecht
Geplaatst: Za Jul 02, 2011 00:16 Topic:
van Zenden schreef:
Ik heb ook een aftermarkt set laten installeren bij Carinside te Nijverdal inkl. speciale dempende bekleding achter de speakers fantastisch geluid maar geen 2100 euroos kwijt.
Leuk voor je man! Wat heb je allemaal laten installeren? specs graag?
PS. ik vind 2100 euro ook een hoop geld maar dan heb je wel topspul en geen Halfords troep en alles is professioneel ingebouwd/weggewerkt (ze hebben bij mij ook een dubbele bodem in de kofferbak gemaakt). Hoe dan ook heb ik er geen moment spijt van gehad.
heb ff gekeken op de site maar die bestaat niet meer zoals die was want het is nu AST ..
vroeger stond de setup en alle inbouwfoto's van de blauwe r56 s erop maar kan nu niets meer vinden.
Ik heb het Harman Kardon systeem in mijn clubman en moet eerlijk zeggen dat ik er meer van verwacht had... Speelt wel goed, maar voor die prijs heb je wel wat leukers
Yup, en mijn schoonzusje woont in Tubbergen, da's gewoon het niemandsland tussen Duitsland en Nederland Zelfs de opa van mijn vrouw zegt daarover:"het is hier dichtgeplakt met kranten"
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen