Lid sinds: 22-10-2011 Berichten: 153 Topics: 20 Thanks: 10 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Steenbergen
Geplaatst: Vr Okt 28, 2011 00:37 Topic:
die foto van die band met heel de zijkant open komt door het leeg rijden met een band.. dat gebeurt uiteindelijk met elke niet RF band.. of het michelin of nangkang is maakt dan niet uit...
met een lekke niet RF band doorrijden is altijd fataal voor een band
RF banden kan je leeg mee rijden omdat de wang van de band veel dikker is dus niet zo snel door scheurt...
maar als je er leeg mee gereden hebt voor een aantal km moet die altijd vervangen worden.. omdat de opbouw van de band dan ook (onzichtbaar) beschadigd is...
cuppen van banden komt door de opbouw van het profiel, en is dus per type band verschillend.. dus niet door of het RF is of niet..
ik ben zelf ''bandenboer '' dus wilde deze info toch even met jullie delen..
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2066 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Do Dec 15, 2011 11:00 Topic:
ik heb dat iig wel gedaan.. bij koop had ik RF en nu heb ik NRF..
verschil is enigzins wel te merken.. het verschil merk je vooral bij aanschaf van nieuwe banden hahaha
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen