De showroomdatum van de Roadster stond op 24 februari maar is vanwege planningsredenen (wellicht de productieplanning en voorjaarsvakantie?) naar 24 maart verschoven.
De showroomdatum van de Roadster stond op 24 februari maar is vanwege planningsredenen (wellicht de productieplanning en voorjaarsvakantie?) naar 24 maart verschoven.
Hebben ze verdorie de Roadster in de mooiste kleur , Spice Orange, met zwarte striping en het dak eraf... Ze weten precies hoe ze me moeten overhalen !
Nog twee weekjes wachten (tot de 24e)
Hebben ze verdorie de Roadster in de mooiste kleur , Spice Orange, met zwarte striping en het dak eraf... Ze weten precies hoe ze me moeten overhalen !
Nog twee weekjes wachten (tot de 24e)
Schooiers zijn het !!
Op de 24e ga ik een ritje maken in een Cooper Roadster, krijg ik alvast een idee hoe het is om open te rijden !
Lid sinds: 8-11-2007 Berichten: 286 Topics: 47 Thanks: 0 Thanked: 1 x in 1 Ber.
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2012 08:29 Topic:
Gisterenavond gespot nabij Hoofddorp de roadster in de kleur Eclipse Grey. Was een S voor zien van het JCW aero kit en zilver striping. Opvallend detail was de challenge difuser aan de achterkant. Van wege de drukte konden we de auto niet goed volgen. Deze reed met open dak richting Ansterdam.
Vandaag een korte proefrit bij Breeman in een Coupe Roadster gemaakt. Wat was dat fantastisch !! Heerlijk zo'n open dak. Nog even iets meer dan een maand volhouden en dan kan ik de mijne ophalen!
Ook nog even op de andere filiaal geweest, daar hadden ze een Roadster S staan die bijna precies hetzelfde is, zoals ik hem heb besteld. Ik heb even een filmpje geschoten met m'n Suoer 8 mm camera op de iPhone !
Heb vandaag ook ff bij Smudde gekeken. Het gaat 'm helaas niet worden omdat er geen baby op de achterbank past. Wat mij overigens ook opvalt is die grote antenne rechts achter. ik was al op zoek naar de afstandbediening.
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen