Na overleg met Coen over de juiste prijzen, dus tijd voor deel 3.
Was je de vorige keer te laat of ben je inmiddels ook toe aan een nieuwe top RVS uitlaat? Dan is dit je kans. Laten we niet wachten tot de prijzen weer gaan stijgen.
En weet dat een nieuwe, complete catback bij de dealer voor een R53 kost....€ 721,- !! en die is na een paar jaar weer verroest
Waar kun je uit kiezen?
R50
een middenpijp zonder demper (onderste)
met daarbij een einddemper met slashcut eindstuk samen voor ± € 250,-
R53
Voor de R53 is daar een complete catback voor ± € 465,-
Alles zal op een pallet worden verstuurd, hiervoor worden de kosten van ± € 135,- onder de deelnemers verdeeld.
Indicatie levertijd is +/- twee weken na betaling.
Ook deze keer geldt dat we voor deze prijzen moeten zorgen dat er minimaal 5 van elk wordt afgenomen. Als we dit aantal niet halen wijzigt de prijs. Halen we meer wijzigt de prijs ook misschien
Groeten,
Squeek/Niels
In dit topic gingen gelukkig voldoende stemmen op voor een nieuwe ronde.
Interesse hebben:
1. Squeek (R53 Catback)
2. Boy1803
3. Audissimo
4. Dr love
5. Wheeler
6. Raymond (r52 )
7. Melvin
Laatst aangepast door Raymond op Do Nov 03, 2011 02:34, in totaal 5 keer bewerkt
Edit 6/12: tussenstand interesse bijgewerkt. Zie onderstaand in bold.
Er is inmiddels besteld.
@Raymond: dank voor je aanpassing.
Je was me net voor met het openen van een nieuwe GB playmini
Na overleg met Coen over de juiste prijzen, dus tijd voor deel 3.
Was je de vorige keer te laat of ben je inmiddels ook toe aan een nieuwe top RVS uitlaat? Dan is dit je kans. Laten we niet wachten tot de prijzen weer gaan stijgen.
En weet dat een nieuwe, complete catback bij de dealer voor een R53 kost....€ 721,- en die is na een paar jaar weer verroest
Waar kun je uit kiezen?
R50 - teller staat op 4/5 bevestigd
een middenpijp zonder demper (onderste)
plus daarbij een einddemper met slashcut eindstuk samen voor € 250,-
R53 - teller staat op 5/5 bevestigd.
Voor de R53 is daar een complete catback voor € 465,-
Alles zal op een pallet worden verstuurd, hiervoor worden de kosten van ± € 135,- onder de deelnemers verdeeld.
Indicatie levertijd is +/- twee weken na betaling.
Ook deze keer geldt dat we voor deze prijzen moeten zorgen dat er minimaal 5 van elk wordt afgenomen. Als we dit aantal niet halen wijzigt de prijs. Halen we meer wijzigt de prijs ook misschien
Groeten,
Squeek/Niels
In dit topic gingen gelukkig voldoende stemmen op voor een nieuwe ronde.
Interesse hebben:
1. Squeek (R53 Catback) - bevestigd & betaald
2. Boy1803 (R53 Catback) - bevestigd & betaald
3. Audissimo (R50) - bevestigd & betaald
4. Dr love (R53 Catback) - bevestigd & betaald
5. Wheeler (R53 Catback) - afmelding
6. Raymond (R53 Catback) - afmelding door R52 aanpassingen
7. Melvin
8. Marcel700 (R53 Catback) - bevestigd & betaald
9. Budd (R53 Catback) - bevestigd & betaald
10. BlackFlank (R50) - bevestigd & betaald
11. Ivo (R50) - bevestigd & betaald
12. Petez62 (R50) - bevestigd & betaald
Laatst aangepast door Squeek op Di Dec 06, 2011 22:31, in totaal 39 keer bewerkt
Zijn ze € 50,- duurder geworden ondanks dat we er al een heel aantal hebben afgenomen? Als nog een goede prijs maar is wel een aardige winst marge.
Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie. Neem aan dat het tegen die tijd nog niets is gesloten. Graag wacht ik even de exacte prijs af maar ik wil er sowieso 1 hebben. Of is een Milltek of Bastuck beter?
Geen probleem voor de APK, van binnen klinkt ie niet heel veel harder dan standaard. Ook geen gedreun gelukkig, alleen een beetje als je de auto laat uitrollen in z'n 50 (120 --> 70 bijv.) of stationair met de airco aan...
Zijn ze € 50,- duurder geworden ondanks dat we er al een heel aantal hebben afgenomen? Als nog een goede prijs maar is wel een aardige winst marge.
Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie. Neem aan dat het tegen die tijd nog niets is gesloten. Graag wacht ik even de exacte prijs af maar ik wil er sowieso 1 hebben. Of is een Milltek of Bastuck beter?
Gr
Winstmarge of niet, het blijft een hele nette prijs voor en hele goede uitlaat.
En ach wat is "beter"? Er rijden inmiddels veel forumleden rond naar volle tevredenheid.
Je betaalt voor die andere merken een veelvoud meer.
Laatst aangepast door Squeek op Wo Nov 02, 2011 09:41, in totaal 1 keer bewerkt
Winstmarge?
Ik zit zelf gedeeltelijk in het "staal" en ik kan je vertellen, het is echt explosief gegroeit afgelopen jaren.
Playmini heeft voor het eerst in die jaren een prijsverhoging gedaan. Dit is ook te zien op de website.
Tijdens de eerste GB waren ze bezig met de prijslijsten aanpassen, dus kregen we nog oude prijzen.
Tijdens de tweede GB waren de nieuwe prijzen al van toepassing maar kregen we ze toch! voor de oude prijzen.
Helaas tijdens deze GB zijn de nieuwe prijzen gewoon van toepassing.
Echter is het wel zo dat als er totaal meer dan 10uitlaten besteld worden en wellicht toch weer wat gedaan kan worden met de prijs.
Ik ben benieuwd naar de prijs. Wat wordt de plek in Nederland waar de uitlaten binnenkomen? Ik woon in Leeuwarden en rijd niet naar Limburg om uitlaat op te halen.
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2066 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Wo Nov 02, 2011 15:22 Topic:
Doen doen doen!
Heeeeerlijk geluid! De banken gaan niet meer omhoog en blijven lekker plat voor het heerlijke gerommel
Instalatie was echt peanuts! En t resultaat is geweldig!
Mocht je nog om welke reden dan ook nog twijfelen.. niet doen en kopen! Je zal geen spijt hebben!
Ik ben benieuwd naar de prijs. Wat wordt de plek in Nederland waar de uitlaten binnenkomen? Ik woon in Leeuwarden en rijd niet naar Limburg om uitlaat op te halen.
Ik kom regelmatig in Workum dus kan je wel helpen richting Leeuwarden.
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen