Lid sinds: 2-7-2008 Berichten: 504 Topics: 25 Thanks: 38 Thanked: 5 x in 5 Ber. Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Ma Nov 07, 2011 22:45 Topic:
Heej allemaal.
Vond het een leuke ochtend. Weer eens wat anders. Ook erg leuk dat we met een treintje naar beek zijn gereden. Veel te leuk speelgoed gezien. Maar heb met mezelf afgesproken dat mijn mini deze winter met rust gelaten wordt. Heb er de laatste tijd al veel aan gedaan vind ik. Weer ff sparen.
Hopelijk tot een volgende keer. Wie weet bij een rit of een meeting.
Lid sinds: 11-7-2008 Berichten: 3183 Topics: 61 Thanks: 227 Thanked: 46 x in 43 Ber. Woonplaats: Noord Holland
Geplaatst: Di Nov 08, 2011 11:19 Topic:
BMX schreef:
Ja idd.. volgensmij staat de bank nog net niet vrij
Vond m nogal lafjes klinken als dat volgas was :$ gelukkig was t dat niet ;-)
Geluid was al bruut zat hoor voor een R56, lekker dikke klappen eruit!
Sowiezo zal een motorblok met turbo altijd minder geluid produceren (zo'n 30%) dan een blok zonder turbo, met vergelijkbare uitlaat / dempers.
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2066 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Di Nov 08, 2011 20:36 Topic:
Adrenalin Junkie schreef:
BMX schreef:
Ja idd.. volgensmij staat de bank nog net niet vrij
Vond m nogal lafjes klinken als dat volgas was :$ gelukkig was t dat niet ;-)
Geluid was al bruut zat hoor voor een R56, lekker dikke klappen eruit!
Sowiezo zal een motorblok met turbo altijd minder geluid produceren (zo'n 30%) dan een blok zonder turbo, met vergelijkbare uitlaat / dempers.
begrijp me niet verkeerd! het geluid klinkt errug lekker en diep/donker.. maar ik bedoelde meer het vol in de toeren doortrekken.. als dat zo was vond ik t een beetje jammer, je hoort de motor niet 'krijsen' zoals een normale R56S dat wel kan
uiteraard minder dan een R53
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen