| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Pato
Lid sinds: 8-5-2010 Berichten: 10 Topics: 5 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: IJsselstein
|
Geplaatst: Vr Nov 18, 2011 10:33 Topic: Goede garage in de buurt van IJsselstein (Utrecht)
|
|
|
|
Onze Mini Cooper S Cabrio uit 2005 moet binnenkort voor een beurt naar de garage. Nu zit er een Mini dealer in Utrecht (Ekris), maar die lijkt mij erg prijzig. Wie weet er een goed alternatief in de buurt van IJsselstein (Utrecht) ?
Alvast bedankt voor de moeite !!! |
|
| Naar boven |
|
 |
quang
Lid sinds: 16-3-2011 Berichten: 73 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: nieuwegein
|
Geplaatst: Do Nov 24, 2011 00:55 Topic:
|
|
|
|
ik heb ook nog paar maanden te gaan en is mijn mini ook aan de beurt.
ik hou me aanbevolen in omgeving ijsselstein en nieuwegein. |
|
| Naar boven |
|
 |
Yannick_
Lid sinds: 23-9-2010 Berichten: 210 Topics: 13 Thanks: 11 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Gorinchem
|
Geplaatst: Vr Nov 25, 2011 00:07 Topic:
|
|
|
|
Een garage is sowieso prijzig.... Afhankelijk van wat er gedaan moet worden zou je bij enkele dealers in de buurt een offerte kunnen vragen wat het ongeveer zou gaan kosten. Anders gewoon bij een erkende bovag garage?
Succes  |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|