| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
stefan740
Lid sinds: 18-5-2007 Berichten: 3584 Topics: 74 Thanks: 26 Thanked: 26 x in 25 Ber. Woonplaats: Sittard/Nijmegen
|
Geplaatst: Di Jan 10, 2012 00:08 Topic:
|
|
|
|
Ik weet niet hoe het bij MINI's zit maar bij bmw's heb ik wel eens gehoord dat amerikaanse uitvoeringen niet uitgelezen kunnen worden door de europese apparatuur. Misschien een domme opmerking maar je weet het nooit.
Is de aankoopkeuring nog gelukt? Ik ga altijd naar Burlet, nog zo'n goede oude dorpsgarage in mijn ogen.
Daar zou je hem even kunnen laten checken. Het ligt er helemaal aan hou druk het is maar misschien kijkt men er meteen wel even naar, zeg maar dat je via mij komt 'Kloeg' mijn achternaam. Wie weet helpt het  |
|
| Naar boven |
|
 |
mushrop The Addict
Lid sinds: 20-6-2009 Berichten: 15444 Topics: 79 Thanks: 83 Thanked: 215 x in 214 Ber. Woonplaats: Amstelveen
|
Geplaatst: Di Jan 10, 2012 01:48 Topic:
|
|
|
|
laat voor de zekerheid de sleutel uitlezen door de dealer. Daar staat ook de enige juiste km.stand in. ik heb zelf ook een keer een miskoop gedaan met een US-import MINI en kwam er na aanschaf achter dat o.a. de km.stand niet klopte met wat er op de teller staat. (en dat er nog een hoop meer mis mee was) |
|
| Naar boven |
|
 |
Slomy
Lid sinds: 22-7-2011 Berichten: 17 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Sittard
|
Geplaatst: Di Jan 10, 2012 20:18 Topic:
|
|
|
|
Bedankt voor de tips, ik laat de mini vrijdag bij de dealer keuren. Ik neem aan dat zij kunnen bepalen of het om een eerlijke mini gaat en kunnen zien dat er niet met de kilometerstand geknoeid is? |
|
| Naar boven |
|
 |
Slomy
Lid sinds: 22-7-2011 Berichten: 17 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Sittard
|
Geplaatst: Ma Jan 16, 2012 22:35 Topic:
|
|
|
|
Nogmaals bedankt voor alle tips. Het resultaat is hier te bewonderen  |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|