Lid sinds: 28-3-2010 Berichten: 403 Topics: 6 Thanks: 8 Thanked: 9 x in 9 Ber. Woonplaats: gouda
Geplaatst: Zo Jan 15, 2012 21:52 Topic:
MB´s R53 pg 9 update + filmpje blue flames
heb me zelf al een tijdje terug voorgesteld in het who are you topic en vond het nu tijd om ook me auto voor stellen
mods so far:
jcw alcantara stuurwiel
retro fit mfsw
jcw carbon leer versnellings pook
jcw carbon alcantara handremhoes
jcw carbon dashboard
alta antenne
camber/ toe links
janspeed spruitstuk met decat
playmini decat back
jcw r56 shift light is onder weg
jcw stoelen
jcw earo gril
panda mod
de chroom
gp seat delete kit nog monteren
geplande mods voor 2012
cobra evo r
rota blitz gunmetal (of andere velgen nog niet kunnen beslissen)
ksport bbk
facelift koplampen
gp voorbumper
earo side skirts
gp spoiler
raamen blinderen
4punts gordel
rolbeugel
geplande engine mods:
17%kvas pully (onderweg)
kavs baybass klep (onderweg)
1320 nokkenas
gp intercooler
550 cc injectors
costum projects
voorschermen (work in progress)
costum air gain system
een kaal motorblok opbouwen met een lysholm supercharger
[img] 2011-12-24 21.02.50 by marcel700, on Flickr[/img]
jcw stoelen kan ik nog niet monteren want bij bmw kunnen ze de stoel frames niet meer bestellen heb nu bij biesheuvel een set besteld hoopelijk zijn het de goede
[img] 2012-01-07 15.19.39 (1) by marcel700, on Flickr[/img]
janpseed en playmini old vs new nsfw materiaal
[img] 2012-01-08 16.33.09 by marcel700, on Flickr[/img]
Mooie wagen en dikke mods
Ik zet mijn ramen nou echt nooit in de wax (wel kleien maar daarna gewoon een goede cleaner )
Jij zet gewoon de hele auto in 1 keer in de wax en smeert het zelfs gewoon over de kunstof randen heen
Lid sinds: 28-3-2010 Berichten: 403 Topics: 6 Thanks: 8 Thanked: 9 x in 9 Ber. Woonplaats: gouda
Geplaatst: Zo Jan 29, 2012 13:38 Topic:
Een kleine update met de status van de mini de supercherger maakte al een tijdje een raar geluid en nu is het egt game over auto gaat niet harder dan 200 en supercharger maak veel herie gister bij vdg autoparts een facelift supercharger opgehaald en nog een paar goodies
nu ik de supercharger toch los heb liggen wil ik er gelijk een kleinere poelie op zetten weet allen niet voor welke ik ga 15% of 17% en dan bij beek een afspraak maken voor software en rollen
maadag krijg ik eindelijk dankzij de snelle service van biesheuvel me stoel frames binnen kunnen me stoelen er ook eindelijk in rij nu met 1 stoel in de rondte
vorige week me dynamo vervangen
goodies van vdg autoparts
en dan nu me hobby project
wil dat het er zo uit komt te zien
als iemand nog meer foto's heb van die schermen zoals de auto hierboven zou je die dan hier neer kunnen zetten?
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2068 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Zo Jan 29, 2012 14:14 Topic:
DAMN!
daar is al een hoop gebeurd! TOP!
ben benieuwd naar de zijschermen! Dat kan weleens heeeell dik gaan worden.
Denk als je de vraag hier stelt dat iedereen zal zeggen: 17%!
Als je de koppelcurve vergelijkt tussen een 15 en 17% dan zie je dat de 17 veel sneller zijn koppel opbouwd.. dus: ga voor de 17 prijs is toch t zelfde
De kunststof spatborden zijn van de Amerikaanse tuner M7, en hoewel ze beter passen dan de goedkopere exemplaren, is de pasvorm nog altijd niet optimaal. Wat ik kon vinden aan foto's van die spatborden:
Opmerkingen die ik erbij las:
- je ruitensproeiervloeistofreservoir (13x woordwaarde) moet naar een andere plek, en eigenlijk vervangen door een kleinere
- je modderkuipen moet je verwijderen of aanpassen
- als je geen rooster of gaas in de opening maakt loop je kans op steenslag op je spatborden/deuren
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2068 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Zo Jan 29, 2012 14:46 Topic:
Nog een heel gedoe dus.. maar denk dat ik die van Duell mooier vind.. althans.. de looks..
Dit is zo open, echt helemaal open en zorgt eig voor meer problemen dan oplossingen
Maar als je de opening niet te groot maakt is het wel heeel dik..
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen