Hmm dan weet ik het ook niet.... zullen misschien wel onderscheid maken tussen (nieuw) geleverde auto's of auto's die alleen voor onderhoud komen.
Ik vroeg de dealer of ze mij een brief hadden gestuurd als ik zelf geen contact had opgenomen en ze zeiden van niet
Ik heb toch het idee dat onze oosterburen daar wat actiever en serieuzer mee omgaan. Bij veel Nederlandse BMW dealers krijg ik toch een beetje de indruk dat ze MINI er maar een beetje "bijdoen".
Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden.... (Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden.... (Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Lid sinds: 31-7-2010 Berichten: 102 Topics: 4 Thanks: 12 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Nieuw vennep
Geplaatst: Vr Feb 03, 2012 21:28 Topic:
Dit had ik even gemist .
Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .
Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
Lid sinds: 17-5-2009 Berichten: 153 Topics: 33 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Za Feb 04, 2012 21:42 Topic:
marcel&mirell schreef:
Dit had ik even gemist .
Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .
Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
Bij Mini/BMW Den Haag zit bij de servicedesk (geloof de manager) die echt het liefst helemaal niets wil doen.
Elke vraag die je stelt weet hij 100 keer beter en van het ratelen van de MCS had hij een jaar geleden nog helemaal niets over gehoord (terwijl er al diverse reparaties van ontevreden klanten waren)
Je voelt hem al komen: Bij mijn vraag over de waterpomp aanpassing (maandje geleden)zei deze beste man: "Ach, dat is gewoon reclame van Mini"....Huh???? Als er echt wat is dan horen wij het meteen.... Ik vraag mij af of deze man daadwerkelijk in orde is en zo ja, wat een anti reclame voor BMW en BMW Den Haag!
Misschien is het nu wel doorgedrongen bij de servicedesk en zo niet, dan zal ik er op aandringen! Ze zijn verplicht alle info aan je door te geven!
Lid sinds: 17-5-2009 Berichten: 153 Topics: 33 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Za Feb 04, 2012 21:58 Topic:
mso schreef:
@Philip: zoek is op het forum naar bmw den haag
Hahaha, was al volledig bekend bij mij
Gewoon lekker naar Beek gaan, dat hele garantie gel*l .
Die kerels bij Mini Den Haag beschikken over onkunde wat je uiteindelijk toch op de lange termijn geld gaat kosten.
Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Geplaatst: Za Feb 04, 2012 23:02 Topic:
Marcel Always Open schreef:
Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Eigenlijk samengevat: Mini Nederland is totaal niet klantgericht! Eigenlijk vette schande en een reden om geen BMW of mini te rijden.....Heb jarenlang Nissan 350Z gereden, alle garanties (en meer) netjes uitgevoerd! echt topservice!
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen