Lid sinds: 26-4-2009 Berichten: 203 Topics: 26 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Lebbeke
Geplaatst: Do Jan 26, 2012 22:31 Topic:
Dat mag je wel zeggen.
Denk wel dat het goed komt met de pomp die onderweg is.
als dit de juiste is natuurlijk. volgens mini real oem moet het deze zijn maar bij de vorige verkoper hadden ze blijkbaar een fout gemaakt met het stuknummer en hadden de juiste dan ook niet meer binnen.
Lid sinds: 26-4-2009 Berichten: 203 Topics: 26 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Lebbeke
Geplaatst: Do Feb 02, 2012 21:29 Topic:
De nieuwe pomp staat gemonteerd. Starte goed maar heb de indruk dat er nog een ander probleem is. Als ik rustig optrek gaat hij met lichte schokken. Ga een afspraak proberen regelen bij Br-performence
eens kijken of Bruno nog iets anders kan vinden. Zou kunnen dat er nog een bougie probleem is.
Geplaatst: Vr Feb 03, 2012 09:12 Topic:
Afspraak is niet meer nodig met br-performance. Heb deze nacht het probleem nog kunnen oplossen.
Zag gisteren dat er benzine onder de wagen stond. OOk van de leidingen los te maken maar er bleek toch iets anders aan de hand. Leiding die lekte. Dichten zeer moeilijk af die inox leidingen. Een paar keer moeten opnieuw aankoppelen en nu blijken deze goed af te sluiten of het zou maar minim moeten zijn.
Deze morgen mee naar het werk gereden en starte PERFECT en rijd prima. Hoop dat het zo blijft en geen toeval is. Deze avond zal ik het pas merken wanneer ik moet vertrekken. Hoop dat alles nu in orde is.
Lid sinds: 5-1-2012 Berichten: 115 Topics: 15 Thanks: 0 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Breda
Geplaatst: Do Feb 09, 2012 22:12 Topic:
geertm1969 schreef:
Ondertussen tot de conclusie gekomen dat mini 2 verschillende pompen heeft gemaakt voor hetzelfde blok. Dus die past niet. Pffffffffffff
Ik krijg het idee, dat Mini ongeveer alle onderdelen van deze motor reeds heeft gemodificeerd (of meerdere keren zelfs). Toch een behoorlijk probleemblokje.
Geplaatst: Do Feb 09, 2012 22:18 Topic:
Ja als ik die problemen allemaal hoor blijkbaar wel.
Op dit zelfde blokje hebben ze blijkbaar 2 soorten van pompen gemaakt maar dat zijn geen uitzonderingen hoor.
Heb vroeger bij renault Vilvoorde gewerkte op de assemblagelijn van de motoren. Je kan je niet voorstellen hoe dikwijls er onderdelen werden gewijzigd. Zagen er hetzelfde uit maar hadden een ander stuk nummer.
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen