| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Adrenalin Junkie
Lid sinds: 11-7-2008 Berichten: 3183 Topics: 61 Thanks: 227 Thanked: 46 x in 43 Ber. Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Ma Jan 30, 2012 16:21 Topic:
|
|
|
|
Ze zijn ook niet voor mij
Maar daar gaat het niet om, ik was 100% van plan om deze te kopen en ik heb naar mijn idee heel snel gereageerd om vervolgens geen reactie te ontvangen, ik heb een aantal keren deze site gecheckt, en tevens bij pm outbox gezien dat mijn bericht niet gelezen was.
Netjes afgewacht dus (er was ook geen andere manier om hem te contacteren) en dan lees ik hier dat ze weg zijn.
Zonder ook enig reactie verder te ontvangen.
Kijk, als je ze liever aan je maat verkoopt snap ik, maar laat dan in ieder geval iets weten. |
|
| Naar boven |
|
 |
dangixxer
Lid sinds: 23-11-2006 Berichten: 860 Topics: 13 Thanks: 22 Thanked: 9 x in 9 Ber.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Adrenalin Junkie
Lid sinds: 11-7-2008 Berichten: 3183 Topics: 61 Thanks: 227 Thanked: 46 x in 43 Ber. Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Di Jan 31, 2012 10:47 Topic:
|
|
|
|
Ik had gevraagd om de 1e optie op deze stoelen inderdaad, plus een aantal bijkomende vragen, niet alles was mij nog duidelijk.
Omdat ik dacht dat ik vlot genoeg had gereageerd en dus mijn vragen wel beantwoord zou krijgen en verder alles met je had kunnen afwikkelen.
Voor mij was het niet mogelijk om jouw mondeling te bereiken.
Maarja, het is nou eenmaal zo gelopen, jammer maar helaas. |
|
| Naar boven |
|
 |
PerryMiniCooper
Lid sinds: 23-10-2011 Berichten: 416 Topics: 7 Thanks: 8 Thanked: 5 x in 5 Ber. Woonplaats: Leiden
|
Geplaatst: Ma Feb 20, 2012 17:45 Topic:
|
|
|
|
jammer dat ze altijd zo prijzig zijn:/ |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|