| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 10:05 Topic:
|
|
|
|
als je het van de kant van de verzekeraar bekijkt is het vrij snel duidelijk
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Rico
Lid sinds: 18-10-2006 Berichten: 90 Topics: 17 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Oostdijk
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 12:00 Topic: TOPPIE TOPPIE!!!
|
|
|
|
mn Cooper eindelijk ingeruild voor het echte werk!!
komende week staat de S Works op de stoep
afgelopen week maar eens even mijn verzekering gebeld (ZLM) om mijn nieuwe aankoop door te geven,en gevraagd naar een passende offerte!!
NOU!!! dat was schrikken,alle Jezus wat een belachelijke premie,en berekend dmv een kale S met Chili pakket......
maar mevrouw,het is een S-Works en een waslijst met andere opties. Ow.. u wilt dus alles gedekt hebben??
dan zal uw premie toch een stuk hoger uitvallen dan nu het geval is. ik heb nog lief gevraagd of ze niet een scherper aanbod konden doen,Nee meneer,daar gaan wij niet in mee
f**k OFF!!!
toen via de NewMINIclub Floris gevonden,een mailtje zijn kant uit en even later al de telefoon!!
kijk dat is prettig zaken doen. Hij weet waar ie over spreekt. alles gedekt en een zeer scherpe premie...
THX Floris
Ciao Rico |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 13:09 Topic:
|
|
|
|
Geen dank Rico, ben nu wel erg benieuwd hoe je nieuwe Works eruit ziet.
Heel veel plezier met ophalen maandag en wacht met smart op de pics!!!
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Nexus
Lid sinds: 30-12-2005 Berichten: 975 Topics: 43 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 14:03 Topic:
|
|
|
|
U heeft een PM  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 15:48 Topic:
|
|
|
|
dank u  |
|
| Naar boven |
|
 |
Woutie
Lid sinds: 14-5-2007 Berichten: 277 Topics: 11 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Oegstgeest
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 17:15 Topic:
|
|
|
|
Nou de MINI staat eindelijk voor de deur, en deze moest natuurlijk voor het ophalen nog verzekerd worden.
Één telefoontje naar Floris gepleegd en was binnen 10 minuten rond. Helemaal top!!!! En nog allrisk ook!! Tot ergenis van mijn kleine broertje die een WA heeft op zijn Honda CRX Del Sol en bijna het zelfde betaalt  ghehehe (okay hij valt nog onder de risico groep)
Dus goede en snelle service bij van Dam!!
Bedankt Floris !! |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 11:31 Topic:
|
|
|
|
Geen dank Woutie, ben blij dat we iets voor je hebben kunnen betekenen.
En als je broertje ook een offerte wil weet je me te vinden he  misschien dat we voor hem ook iets kunnen besparen.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|