kuch kuch, ff een oud topic onder de roet vandaan peuteren...
want ik heb een vraagje... (misschien heel dom, maar daarom ben ik ook geen auto technicus...)
ik vroeg mij af of het mogelijk was, om onder onze r57 cooper, een dubbele midden uitlaat te plaatsen... in de vorm van een Miltek of een standaard S uitlaat... weet iemand of dit enigsinds mogelijk is, en vooral, of het kan zonder dat er een onwijs hard geluid uit komt?
want volgens mij is het gewoon andere achterbumper plaatsen, beetje lassen en klaar is kees toch?? of denk ik dan te eenvoudig??
het liefst zou ik dus alleen een andere eindemper plaatsen...
(en nee, we willen er geen wannabee S van maken, maar sommige details staan hem toch wel mooier als standaart )
Weet iemand waar die andere topic is gebleven met uitlaatgeluiden van NewMINIclub-leden, dus niet alleen van de R56. Kan die niet meer vinden ... het is een hele oude.
Lid sinds: 30-8-2008 Berichten: 6114 Topics: 60 Thanks: 4 Thanked: 64 x in 64 Ber. Woonplaats: Mortsel, Antwerpen
Geplaatst: Wo Mei 05, 2010 17:22 Topic:
Mini Cabrio:
Gaat, normaal gezien, perfect. Alles is voorzien bij het onderstel om de S-type uitlaat te bevestigen.
Als je geen herrie wilt, raad ik je aan een standaard S-uitlaat te steken met al dan niet andere uiteindes.
Bumpertje moet dan veranderd worden naar een S-model en je moet ergens zien voor de overgang van Cooper naar Cooper S-uitlaatbuis. Kan ook verschillen in diameter, dus oppassen daarmee
Lid sinds: 13-1-2006 Berichten: 4135 Topics: 75 Thanks: 5 Thanked: 11 x in 11 Ber. Woonplaats: In die Heimat
Geplaatst: Wo Mei 05, 2010 19:12 Topic:
GeoBem007 schreef:
Bumpertje moet dan veranderd worden naar een S-model en je moet ergens zien voor de overgang van Cooper naar Cooper S-uitlaatbuis. Kan ook verschillen in diameter, dus oppassen daarmee
Hier in dorp rijdt een Cooper met Cooper bumper maar uitlaat in midden.
Lid sinds: 30-12-2010 Berichten: 395 Topics: 22 Thanks: 7 Thanked: 11 x in 10 Ber. Woonplaats: Regio Delft
Geplaatst: Ma Mrt 07, 2011 22:45 Topic:
Die knetters geeft mijn standaard uitlaat ook bij gas loslaten en een warme motor. Niet zoveel als in het filmpje maar een paar flinke knallen komen er wel uit (alsof er een rotje afgaat).
Doet me een beetje denken aan een kart, die kunnen ook zo hard knallen. Ik dacht dat het normaal was.
een rallywagen heeft ALS en dat knalt keihard. Sloopt wel de turbo.
Deze clubman knalt flink, zelfs bij lage toeren/bijna stationair. Denk dat je buren er niet blij van gaan worden.
Het is wel een mooie demo (bij iemand anders dan)
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen