| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Wint
Lid sinds: 26-4-2006 Berichten: 2005 Topics: 49 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Onder de Erasmusbrug
|
|
| Naar boven |
|
 |
Maaij King of the Groupbuy
Lid sinds: 21-10-2005 Berichten: 9447 Topics: 233 Thanks: 17 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Venlo
|
|
| Naar boven |
|
 |
ulyss
Lid sinds: 27-2-2007 Berichten: 1717 Topics: 38 Thanks: 1 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Boortmeerbeek
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 23:38 Topic:
|
|
|
|
Alle MINI's waren knap, maar de knapste zijn die van de NewMINIclub  |
|
| Naar boven |
|
 |
Sepp
Lid sinds: 12-11-2005 Berichten: 2610 Topics: 91 Thanks: 7 Thanked: 17 x in 17 Ber. Woonplaats: De Lier
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 01:18 Topic:
|
|
|
|
Eigenlijk vind ik de MINI van Berthil de opper-MINI. Er is geen MINI waar meer in detail over is nagedacht en naar persoonlijke (goede) smaak is veranderd dan die van Berthil volgens mij. Die duitsers met hun power-MINI's kunnen wat dat betreft ook thuisblijven, want power heeft die van Berthil zeker...
Maar ik heb toch op MU een mellow yellow MINI gespot waar ik nog steeds erg weg van ben:
Ik vind mellow yellow een veel mooiere kleur geel dan het geel van de R53. Die staat er toevallig naast ter vergelijking. En met meegespoten wielkastranden, verlaagd en met die zwarte velgen is ie opeens toch wel heel stoer!
Laatst aangepast door Sepp op Do Jun 28, 2007 01:34, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Demelza
Lid sinds: 21-12-2005 Berichten: 524 Topics: 33 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Bleiswijk
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 01:31 Topic:
|
|
|
|
@maus, zoals Benno al opmerkt dat was idd mijn Mini. Helaas stond bij het maken van de foto net de wijzer voor het eerste cijfer waardoor ze het niet meer konden lezen en dus kennelijk de verkeerde kilometerstand hebben genoemd.
Helaas kon ik dat achter de schermen niet horen, anders had ik het wel ter plekke verbeterd. Maar goed, er zal ook vast wel iemand geweest zijn met meer dan 130.000 op de teller. Maar ik was de hoogste die ze konden vinden  Kwestie van geluk.
Die witte Mini met union jack 'all over' op de eerste foto in dit topic is een bestickerde Mini. Net zoals de mat zwarte met goud. Als je bij die zwarte dichtbij keek kon je goed zien dat hij eigenlijk eronder rood was. Scheen maar iets van 1500 euro te kosten om je hele Mini te laten bestickeren... Is toch een stukje goedkoper dan over laten spuiten en je kan nog eens terug gaan naar de originele kleur.
Er is voor mij buiten m'n eigen auto maar 1 mooiste auto op Mini United
Deze:
Daar kan echt niets tegenop  |
|
| Naar boven |
|
 |
MR
Lid sinds: 21-2-2007 Berichten: 3534 Topics: 115 Thanks: 0 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Amsterdam/Kaatsheuvel
|
|
| Naar boven |
|
 |
erik-de-perik
Lid sinds: 5-3-2006 Berichten: 293 Topics: 11 Thanks: 0 Thanked: 2 x in 2 Ber. Woonplaats: Nijmegen
|
|
| Naar boven |
|
 |
maus105 Bonkey
Lid sinds: 8-5-2007 Berichten: 11366 Topics: 137 Thanks: 2 Thanked: 29 x in 29 Ber. Woonplaats: brabant
|
Geplaatst: Ma Jul 02, 2007 22:05 Topic:
|
|
|
|
@demelza o oke nou weet ik dat ook weer. leuk bakkie! me vriendin wil er ook zo een, we willen hem dan alleen indi blue en met dezelfde stickers als ik lijkt ons wel gaaf 2dezelfde alleen een nieuw en een oud nou gefeliciteerd met je prijs in ieder geval je woont niet eens ver van mijn huis ook volgens mij voorburg?kom uit zoeterwoude gr maus |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|