Lid sinds: 30-12-2005 Berichten: 975 Topics: 43 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 14:13 Topic:
Tja de poll vind ik een beetje te beperkend
Zou ik zin krijgen in een andere auto, zou ik als vervanger (enige auto) overwegen (afhankelijk van wat op dat moment de behoeften zijn):
- Golf GTI (goede auto, praktischer maar wat saaier)
- M3 (topauto met helaas wel een bepaald... ehrm imago)
- XKR als ik een oude lul ben
Een cabrio lijkt me ook wel wat... maar die moet, mocht het de enige auto zijn, dan wel én strak rijden (dus geen franse torsieschuit), én een bruikbare achterbank/kofferbak hebben, én goed uitzien, én redelijk betaalbaar zijn... best moeilijke combinatie
Of, voor 'erbij' (dus niet als enige auto):
- Meer hardcore funauto (Super seven (evt zelf bouwen), Speedster, Elise)
- Boxster S
- MGF (voor Regske )
Lid sinds: 20-5-2007 Berichten: 54 Topics: 7 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 14:36 Topic:
Tsja, voor onze MINI's meerdere andere merken gereden.
Bij die auto's keken we eigenlijk altijd of we nog andere mooiere (betaalbare) auto's zagen.
Sinds we MINI rijden hebben we dat dus totaal niet meer (alleen nog, hoe kunnen we hem nog mooier maken )
Dus voor mij "MINI or die"
(tenzij Aston Martin ineens binnen ons budget valt..........)
Ik zou gaan voor een gebruikte Porsche 993 2s of 4s, een van de mooiste auto's ooit gemaakt en met 100.000 op de teller nog wel te betalen ook (komt qua prijs aardig in de buurt van een nieuwe cooper s met wat opties (incl. mods))
Lid sinds: 9-5-2007 Berichten: 469 Topics: 35 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Bergeijk
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 15:17 Topic:
Natuurlijk het liefst een MINI in welke vorm dan ook
Maar als er geen MINI zou bestaan (ondenkbaar natuurlijk) dan een BMW
Ik rijdt al BMW dus is een gemakkelijke keuze
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen