| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Mini4me
Lid sinds: 3-6-2007 Berichten: 46 Topics: 10 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Amstelveen
|
Geplaatst: Do Okt 04, 2007 18:39 Topic: VanDam Verzekeringen - Reactie
|
|
|
|
Sinds dinsdag 25 september 2007 zijn wij trotse bezitters van een Mini S, sterker nog een verzekerde Mini :-) Ik ben onder de indruk van de servicegerichtheid van dit bedrijf. Ik voordat we onze auto mochten halen VanDam gebeld en gevraagd hoe eea. geregeld moest worden. Hiervoor lease auto gereden dus dat was altijd geregeld.
Ze hebben alles uit mijn handen genomen en zelfs contact opgenomen met de dealer zodat wij verzekerd de weg op konden, wat aanvullende informatie is mij nagezonden en we hadden rustig de tijd om dit in te vullen.
Hierbij bedankt voor de service! De prijs is inderdaad zeer scherp, maar belangrijker vind ik nog de manier waarop we geholpen zijn. Dat kom je niet vaak meer tegen!
Echt aanrader!
Groetjes
Sia (niet van plan schade te rijden overigens  ) |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Okt 04, 2007 18:44 Topic:
|
|
|
|
Hi Sia,
Echt een plaatje jullie nieuwe MINI cooper S, dat jullie er maar heeel veeel plezier mee mogen beleven.
En ben blij dat je de service van ons kantoor als positief hebt ervaren, zijn altijd blij met een tevreden klant.
Nu nog een leuke rit uitzoeken zodat je de rest van de clan kan ontmoeten
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Corgilist
Lid sinds: 15-2-2007 Berichten: 440 Topics: 25 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Raamsdonksveer
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 05:36 Topic:
|
|
|
|
vanavond in IJsselstein ???? |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|