| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
hansie
Lid sinds: 2-1-2006 Berichten: 254 Topics: 15 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Best
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 18:38 Topic:
|
|
|
|
Ook een hier een zoon van 11 maanden en een MINI!
Beetje opletten wat je meesjouwed maar onze Mutsy paste er nipt in op de neergeklapte halve achterbank.
Zelfs een week op vakantie geweest met zijn 3en..! |
|
| Naar boven |
|
 |
Ries
Lid sinds: 5-10-2006 Berichten: 2908 Topics: 65 Thanks: 0 Thanked: 13 x in 13 Ber. Woonplaats: Breda
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 19:41 Topic:
|
|
|
|
Wij verwachten dus over 6 maanden 2!!! kids.
Tijdens de aanschaf van omze MC hadden we al wel de optie meegenomen om de airbags uit te zetten. Was allemaal gepland bij de komst van een eventuele kleine. Tja en dan een tweeling op komst.
Ik verwacht dat de kids er straks dus weinig in zullen zitten aangezien we over luxe bezitten van een tweede iets ruimere auto. Want een Urban Jungle Duo is toch nog best groot als ie ingeklapt is.  Maar in tijd van nood zou je volgens mij best twee kids er in moeten kunnen krijgen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ivo
Lid sinds: 7-1-2006 Berichten: 6936 Topics: 61 Thanks: 8 Thanked: 180 x in 178 Ber. Woonplaats: Enschede
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 21:44 Topic:
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
kevinnova
Lid sinds: 21-11-2008 Berichten: 1 Topics: Geen Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Zaandam
|
Geplaatst: Di Okt 20, 2009 12:57 Topic:
|
|
|
|
Jah dit weekend gepast, de Buzz van Quinny past erin. Een wiel eraf klikken en de hoedenplant past niet meer maar toch!We hoeven geen andere auto!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Fred
Lid sinds: 12-4-2006 Berichten: 14602 Topics: 61 Thanks: 9 Thanked: 106 x in 106 Ber. Woonplaats: Ingelmunster
|
Geplaatst: Di Okt 20, 2009 13:21 Topic:
|
|
|
|
Ik weet niet welke versie je van plan was om aan te kopen, maar hou er rekening mee dat de cabrio versie heel wat minder praktisch is. De koffer is moeilijk toegankelijk en er is gewoon een stuk minder ruimte. Clubman is 24 cm langer dan de hatch versie, dus mss is die extra ruimte wel aardig meegenomen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Glenn-DUB
Lid sinds: 1-7-2008 Berichten: 628 Topics: 53 Thanks: 0 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Hoogeveen
|
Geplaatst: Di Okt 20, 2009 13:27 Topic:
|
|
|
|
@ Kevinnova
Bedoel je dus dat als je de BUZZ in de kofferruimte zet je verplicht bent om 1 wiel eraf te halen en je hoedenplank moet verwijderen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Mini Mouse 1980
Lid sinds: 7-4-2009 Berichten: 3 Topics: 1 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
|
Geplaatst: Ma Apr 04, 2011 15:13 Topic: Kinderwagen in Mini Cooper S
|
|
|
|
We verwachten ons eerste kindje :-)
Ik wil en ik zal mijn superleuke Mini niet verkopen, omdat het allemaal niet zou gaan passen!! ;-)
Daarom ben ik op zoek naar een kinderwagen die wel in een Mini Cooper S past.
Ik heb wel eerdere topics hierover gelezen, maar misschien zijn er nog recente ervaringen / tips?
Thanks alvast!
Groetjes,
Mini Mama to be ;-) |
|
| Naar boven |
|
 |
MarcoFr
Lid sinds: 5-2-2011 Berichten: 129 Topics: 22 Thanks: 1 Thanked: 1 x in 1 Ber. Woonplaats: Kerkrade
|
Geplaatst: Ma Apr 04, 2011 15:25 Topic:
|
|
|
|
Is een klein dak koffer geen optie ? Dan is het ruimte gebrek verlefen tijd. |
|
| Naar boven |
|
 |
mini cabrio
Lid sinds: 13-5-2009 Berichten: 7360 Topics: 31 Thanks: 148 Thanked: 182 x in 176 Ber. Woonplaats: Hoofddorp
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gyan
Lid sinds: 1-11-2010 Berichten: 41 Topics: 3 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Den Haag
|
Geplaatst: Vr Apr 08, 2011 09:07 Topic:
|
|
|
|
Wij hebben een volwaardige kinderwagen (3 in 1) van het merk Teutonia. Deze past in de kofferbak van de mini zonder je bank naar voren te klappen o.i.d.
Wel moet je de (zeer makkelijk verwijderbare) achterwielen eraf halen. Probeer deze kinderwagen eens uit in de kinderzaak. Echt een aanrader !
succes
Radjoe |
|
| Naar boven |
|
 |
lovemini
MINI nog niet geparkeerd
Lid sinds: 30-11-2011 Berichten: 1 Topics: Geen Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Netherlands
|
Geplaatst: Wo Nov 30, 2011 15:22 Topic:
|
|
|
|
Ik heb lang gezocht naar een kinderwagen die geheel in de achterbak van mijn Mini Cooper past zonder wielen los te hoeven halen...én gevonden..: De Seed Pli, een mooie kinderwagen van Deense makelij. Het is een kinderwagen/buggy, met een ruim vak voor boodschappen en heel eenvoud in te klappen....Ik heb hem nu te koop staan (op marktplaats) omdat mijn dochter inmiddels in een vouwbuggy past. Bij interesse graag een berichtje achterlaten op m.verboven@zonnet.nl.. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|