| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
tysie
Lid sinds: 22-3-2007 Berichten: 982 Topics: 113 Thanks: 0 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Noord-Holland
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 20:43 Topic: Tevreden Jac. Van Dam Verzekeringen klant!
|
|
|
|
Alvorens een Mini te hebben gekocht, toch maar eens even gebeld met Floris van Van Dam Verzekeringen.
Ik had al een aantal offertes liggen, ook van de FBTO waar ik destijds verzekerd was met mijn vorige auto.
Ik dacht dat die al zeer scherp was omdat ik een behoorlijke collectiviteits korting genoot.
Na een belletje van Floris bleek dat ik bij hen toch goedkoper uit was, in ieder geval genoeg om er aan
het einde van het jaar een keer van uit eten te kunnen
.......niet dat we anders nooit uit eten gaan hoor
Het contact met Floris verliep zeer prettig en ik moet zeggen dat ik uitstekend geholpen ben! Geeft toch een goed
gevoel te weten dat mijn tussenpersoon weet waar hij het over heeft, zeker als het om een Mini gaat
Sinds 30 augustus 2007 is onze Mini Cooper S dan ook via Van Dam Verzekeringen verzekerd
Toen de polis op de deurmat lag, bleek dat er zelfs nog een paar euro van de maandpremie afging
Ik ben in ieder geval een zeer tevreden klant en kan het iedereen aanbevelen!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
stanleyh
Lid sinds: 9-5-2007 Berichten: 469 Topics: 35 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Bergeijk
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 21:09 Topic:
|
|
|
|
Kijk Floris dit is nog een mooie reclame  |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 08:50 Topic:
|
|
|
|
Je hoort mij ook zeker niet klagen Stanley
@ Tysie ben blij dat we iets voor je hebben kunnen betekenen met het verzekeren van je MINI.
Nu aan ons de taak om je heel lang tevreden te houden.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
pje en daan
Lid sinds: 15-6-2006 Berichten: 1099 Topics: 68 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Tilburg
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 10:58 Topic:
|
|
|
|
hahaha..RECLAME.....
is toch leuk dat mensen dit op het forum zetten...
enne het fijne op dit forum is dat dat ook gewoon kan..
gewoon positief..en niks geen slechte dingen over een bedrijf op het forum toch
groetjes
pjé |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 11:07 Topic:
|
|
|
|
positieve reclame is altijd goed maar zou ook graag willen weten als iemand niet tevreden met ons is!!
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
pje en daan
Lid sinds: 15-6-2006 Berichten: 1099 Topics: 68 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Tilburg
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 11:10 Topic:
|
|
|
|
floris.
jullie zijn toen toch begonnen met het new mini club kortings gebeuren zeg maar,of was dat een andere verzekerings agent...
ik heb toen de premie vergeleken met wat onze eigen verzekerings agent kon bieden en dat was per jaar nog bijna 50 euro goed kopern met de zelfde voorwaarde natuurlijk. |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 11:27 Topic:
|
|
|
|
Hi Pjé,
Ik heb niks te maken gehad met de NewMINIclub korting, dit is waarschijnlijk iemand anders geweest.
Als je wat gegevens van je auto toe mailt kan ik binnen 5 minuten een offerte voor je uitbrengen, kan je zien of het veel scheelt voor je.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
pje en daan
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 13:24 Topic:
|
|
|
|
| florisvandam schreef: |
Hi Pjé,
Ik heb niks te maken gehad met de NewMINIclub korting, dit is waarschijnlijk iemand anders geweest.
Als je wat gegevens van je auto toe mailt kan ik binnen 5 minuten een offerte voor je uitbrengen, kan je zien of het veel scheelt voor je.
gr.
floris |
doe geen moeite.
ik heb een super verzekerings agent.die alle wegen bewandeld voor ons om het zo goed en goedkoop mogelijk te maken...
dus overstappen doe ik niet zo 123
maar toch bedankt |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 13:33 Topic:
|
|
|
|
Als je het gevoel hebt dat je goed zit moet je zeker niet weggaan.
Maar is voor mij een kleine moeite hoor dus als je nog eens nieuwsgierig bent weet je me te vinden.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
robertmeer
Lid sinds: 24-1-2006 Berichten: 49 Topics: 13 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: voorburg
|
Geplaatst: Di Okt 30, 2007 18:56 Topic: verzekering
|
|
|
|
Hoy floris + vader alle besheiden ontvangen vandaag, helemaal toppie bedankt. Gr Robert |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 09:42 Topic:
|
|
|
|
Hi Robert,
Zag ze inderdaad gister voorbij komen, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.
Begreep dat van mijn vader dat je nog gebeld had, maar dat het probleem al opgelost was??
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|