Lid sinds: 14-12-2009 Berichten: 40 Topics: 5 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Elsloo (LB)
Geplaatst: Ma Nov 15, 2010 22:27 Topic:
Hoi!
Ik ben zaterdag stil komen te staan nadat ik door een (van de vele) plas water ben gereden. Het gedeelte van de weg was niet afgezet door de gemeente. Er is net een slok water in mijn aanzuigbuis gekomen waardoor er in 1 cylinder water is gekomen. Waarschijnlijk is de blok compleet dood maar daar krijg ik deze week nog uitsluitsel over.
Valt zoiets nu onder natuurschade? of is zoiets eigenlijk verzekerd?
Met andere woorden, krijgen de kinderen dit jaar geen cadeautjes met sinterklaas of mogen ze toch nog hun schoen zetten...
Ik ben zaterdag stil komen te staan nadat ik door een (van de vele) plas water ben gereden. Het gedeelte van de weg was niet afgezet door de gemeente. Er is net een slok water in mijn aanzuigbuis gekomen waardoor er in 1 cylinder water is gekomen. Waarschijnlijk is de blok compleet dood maar daar krijg ik deze week nog uitsluitsel over.
Valt zoiets nu onder natuurschade? of is zoiets eigenlijk verzekerd?
Met andere woorden, krijgen de kinderen dit jaar geen cadeautjes met sinterklaas of mogen ze toch nog hun schoen zetten...
Dankje!
Beste Simmz,
dit soort schades zouden via onze verzekeraar middels de All-risk dekking afgehandeld worden.
Hoe jouw verzekeraar ermee omgaat weet ik natuurlijk niet.
gr.
floris
ps andere optie zou zijn om de gemeente aansprakelijk te stellen voor de ontstane schade
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen