Kleine teasers van de rit (nieuwe teaser pagina 4)
Tijdens het uitzetten van de rit was het leuk om AF en TOE een foto te maken... we zullen jullie een beetje warm maken en gek maken door wat foto's te posten!
Hoop dan wel dat je voor 30 maart wat beter weer hebt besteld. Maar een haventje in de buurt is altijd fijn, kan me moeder vanaf de boot ook komen kijken ....
Lid sinds: 9-9-2006 Berichten: 230 Topics: 12 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber.
Geplaatst: Vr Jan 18, 2008 22:58 Topic:
Re: Kleine teasers van de rit.
coendek schreef:
Tijdens het uitzetten van de rit was het leuk om AF en TOE een foto te maken... we zullen jullie een beetje warm maken en gek maken door wat foto's te posten!
Dat zou wat zijn, als DIT parkeerterrein NIET groot genoeg is!
Ik zie daar links ook nog een heeeeeeeeeeeele lange stoep. Vraag een ontheffing bij de gemeente!!!!!! Succes, organisatoren met deze mooie bijzondere rit
Meeting place:
Cheers.
Grappig, die centrale op de achtergrond kan ik ook zien vanuit ons huis, en is niet verder weg dan op deze foto.
Dat wordt dus een thuiswedstrijd.
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen