| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
|
| Naar boven |
|
 |
BMX
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2073 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
|
Geplaatst: Do Mei 19, 2011 08:51 Topic:
|
|
|
|
| florisvandam schreef: |
Beste Richard,
ik kan hier kort en krachtig op reageren en dat is dat verzekeraars hier geen rekening mee houden.
is ook bijna niet of nauwelijks aan te tonen..
We leven niet meer in een tijd dat we elkaar blindelings kunnen vertrouwen op elkaar blauwe ogen.
maar als je interesse hebt in een offerte kan ik altijd vrijblijvend wat voor je berekenen.
gr.
floris |
Floris,
Het vermoedde had ik natuurlijk al wel.
Misschien niet helemaal de juiste topic voor deze vraag, maar: Waarom wordt er nooit gevraagd naar een slipcursus-certificaat? Zodra een dergelijke cursus is afgelegd dan is de wagenbeheersing aanzienelijk vergroot. Absoluut niet optimaal! Een dergelijke cursus lijkt voor mij een goede investering om hierop kortingen uit te delen of korting wordt gegeven als aangetoond kan worden dat deze cursus elke 2 jaar(?) is voldaan.
Groeten,
Richard |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Vr Mei 20, 2011 09:51 Topic:
|
|
|
|
| BMX schreef: |
| florisvandam schreef: |
Beste Richard,
ik kan hier kort en krachtig op reageren en dat is dat verzekeraars hier geen rekening mee houden.
is ook bijna niet of nauwelijks aan te tonen..
We leven niet meer in een tijd dat we elkaar blindelings kunnen vertrouwen op elkaar blauwe ogen.
maar als je interesse hebt in een offerte kan ik altijd vrijblijvend wat voor je berekenen.
gr.
floris |
ook hier kan ik weer kort en krachtig op reageren, het is geen feit dat als je een slipcursus behaald dat je dan een betere rijder bent.
dus verzekeraars geen hier dus niet in mee, maar weet dat sommige verzekeraars wel kortingen geven als je behendigheidscursussen volgt van bijv de ANWB of DEKRA.
gr.
floris
Floris,
Het vermoedde had ik natuurlijk al wel.
Misschien niet helemaal de juiste topic voor deze vraag, maar: Waarom wordt er nooit gevraagd naar een slipcursus-certificaat? Zodra een dergelijke cursus is afgelegd dan is de wagenbeheersing aanzienelijk vergroot. Absoluut niet optimaal! Een dergelijke cursus lijkt voor mij een goede investering om hierop kortingen uit te delen of korting wordt gegeven als aangetoond kan worden dat deze cursus elke 2 jaar(?) is voldaan.
Groeten,
Richard |
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|