| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 10:58 Topic: MINI verzekerd op naam van ouders?
|
|
|
|
Beste MINI vrienden,
Wij hebben met de verzekeraar van de NewMINIclub autoverzekering de afspraak gemaakt als men nu op naam van ouders verzekerd is men de schadevrije jaren die men zou kunnen opbouwen (dus de datum van behalen rijbewijs tot en met heden), overgenomen kan worden op een verzekering die op eigen naam staat.
Onze verzekeraar zal dus de korting van deze schadevrije jaren overnemen maar niet de schadevrije zelf.
Voorbeeld:
Je bent 23 en rijdt al sinds het behalen van je rijbewijs op naam van je ouders een auto.
Je wilt eigenlijk een verzekering op eigen naam hebben zodat je zelf schadevrije jaren kunt gaan opbouwen.
Normaal gezien zou je bij het verzekeren op eigen naam met 0 schadevrije jaren moeten beginnen maar de NewMINIclub verzekeraar geeft je de korting van de schadevrije jaren die zelf opgebouwd zou kunnen hebben kado, dus van je 18de tot je 23ste is 5 jaar.
Deze 5 jaar moeten wel in de vorm van echte schadevrije jaren van de polis die op naam van je ouders staat aanwezig zijn.
Voor diegene die jonger dan 24 jaar zijn geldt uiteraard nog wel de toeslag die verzekeraars rekenen omdat deze bestuurders onder de "risicogroep" vallen.
Gezien het feit dat verzekeraars tegenwoordig steeds strenger controleren wie de regelmatige bestuurder van een voertuig is, en er bijzondere voorwaarden gesteld worden als blijkt dat de regelmatige bestuurder en polishouder niet dezelfde persoon zijn lijkt het ons dan ook een hele mooie en voordelige oplossing.
Indien jullie iets meer informatie omtrent deze regeling willen kunnen jullie al je vragen sturen naar fvandam@jacvandamverzekeringen.nl en zal deze vragen zo snel als jullie van mij gewend zijn beantwoorden
Deze regeling geldt echter alleen maar voor de NewMINIclub leden en kan dan ook niet aan familie, vrienden of kennissen aanbevelen worden.
gr.
floris
Laatst aangepast door florisvandam op Di Mrt 03, 2009 18:37, in totaal 6 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
peter
Lid sinds: 18-10-2005 Berichten: 5384 Topics: 81 Thanks: 14 Thanked: 79 x in 79 Ber. Woonplaats: Roelofarendsveen
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 11:10 Topic:
|
|
|
|
GOED BEZIG!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 11:16 Topic:
|
|
|
|
dank u meneer
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
coendek Stoepsleutelaar
Lid sinds: 1-8-2006 Berichten: 25467 Topics: 628 Thanks: 11 Thanked: 94 x in 91 Ber.
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 11:31 Topic:
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 21:53 Topic:
|
|
|
|
Wil je jullie nog even helpen herinneren aan deze super regeling welke wij met Allianz getroffen hebben  .
vrijblijvende offertes zijn trouwens gratis, voor diegene die nog twijfelen
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
Pretty Cooper Bling-Bling Queen
Lid sinds: 19-6-2006 Berichten: 5737 Topics: 194 Thanks: 12 Thanked: 10 x in 10 Ber.
|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 22:30 Topic:
|
|
|
|
Zo hey, dat is een mooie regeling!!!!
gr, PC |
|
| Naar boven |
|
 |
MaVaEe Koeien-teller
Lid sinds: 11-7-2007 Berichten: 7314 Topics: 81 Thanks: 8 Thanked: 52 x in 48 Ber. Woonplaats: Doorn
|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 22:38 Topic:
|
|
|
|
He dat is intressant!  |
|
| Naar boven |
|
 |
BigD Winnaar v/d "oranje pylon"
Lid sinds: 9-1-2007 Berichten: 8461 Topics: 60 Thanks: 66 Thanked: 53 x in 52 Ber. Woonplaats: Breda
|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 22:58 Topic:
|
|
|
|
haha is idd heel intressant deze regeling
Greetz BigD |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Wo Aug 20, 2008 11:05 Topic:
|
|
|
|
zeker interessant, maar er maken toch nog te weinig leden gebruik van
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
henkietenk
Lid sinds: 24-1-2006 Berichten: 2706 Topics: 97 Thanks: 1 Thanked: 1 x in 1 Ber.
|
Geplaatst: Wo Sep 02, 2009 14:47 Topic:
|
|
|
|
Hoeveel rekenen de verzekeraars eigenlijk qua leeftijdstoeslag? Ben nu uder dan 24, maar verzekering is nog steeds pittig. Al scheelt het wel dat ik 10 schadevrije-jaren heb (door overnames van verzekeringsmaatschappijen) Is er een procentuele maat voor die toeslag? |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
BMX
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2073 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
|
Geplaatst: Di Mei 17, 2011 15:23 Topic:
|
|
|
|
idd een top-regeling!
Nu heb ik echter nog een vraagje:
Er zijn genoeg jongelui die een rijbewijs halen, op kamers wonen en per jaar een kilometer of 1000 maken met een auto, als ze thuis zijn.. kortom: rijervaring van 0,0!
Vervolgens krijgen zij wel deze korting.. ..
Ik ben in mijn vrije tijd sinds 2,5jr buschuaffeur (bijbaan).. sinds het behalen van mijn rijbewijs rij ik echt overal heen! Eigenlijk altijd een auto onder mn reet gehad. Afgelopen 2jr meer dan 40.000km per jaar gereden.. dat betekent dat ik veel rijervaring (zou kunnen) heb(ben).
Zoiets wordt nooit meegenomen, is ook lastig te bewijzen natuurlijk, hooguit de km-standen/onderhoudsbeurten in relatie met afstanden woon/studie/werk verkeer.. Dit alles bij verschillende verzekeringsmaatschappijen aangekaart maar: Of ze zeggen; je bent geen 25 dus verzekeren we niet; of je krijgt een premie voor je flikker waar je bang van wordt!
Is er een mogelijkheid dat er met deze omstandigheden ook rekening gehouden kan worden?
Groeten,
Richard |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Di Mei 17, 2011 15:44 Topic:
|
|
|
|
| BMX schreef: |
idd een top-regeling!
Nu heb ik echter nog een vraagje:
Er zijn genoeg jongelui die een rijbewijs halen, op kamers wonen en per jaar een kilometer of 1000 maken met een auto, als ze thuis zijn.. kortom: rijervaring van 0,0!
Vervolgens krijgen zij wel deze korting.. ..
Ik ben in mijn vrije tijd sinds 2,5jr buschuaffeur (bijbaan).. sinds het behalen van mijn rijbewijs rij ik echt overal heen! Eigenlijk altijd een auto onder mn reet gehad. Afgelopen 2jr meer dan 40.000km per jaar gereden.. dat betekent dat ik veel rijervaring (zou kunnen) heb(ben).
Zoiets wordt nooit meegenomen, is ook lastig te bewijzen natuurlijk, hooguit de km-standen/onderhoudsbeurten in relatie met afstanden woon/studie/werk verkeer.. Dit alles bij verschillende verzekeringsmaatschappijen aangekaart maar: Of ze zeggen; je bent geen 25 dus verzekeren we niet; of je krijgt een premie voor je flikker waar je bang van wordt!
Is er een mogelijkheid dat er met deze omstandigheden ook rekening gehouden kan worden?
Groeten,
Richard |
Beste Richard,
ik kan hier kort en krachtig op reageren en dat is dat verzekeraars hier geen rekening mee houden.
is ook bijna niet of nauwelijks aan te tonen..
We leven niet meer in een tijd dat we elkaar blindelings kunnen vertrouwen op elkaar blauwe ogen.
maar als je interesse hebt in een offerte kan ik altijd vrijblijvend wat voor je berekenen.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
JeroenV
Lid sinds: 22-2-2011 Berichten: 382 Topics: 16 Thanks: 9 Thanked: 10 x in 10 Ber. Woonplaats: Zoetermeer
|
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|