Lid sinds: 22-10-2011 Berichten: 153 Topics: 20 Thanks: 10 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Steenbergen
Geplaatst: Wo Feb 01, 2012 21:05 Topic:
zo die is ook goed laag! mooie wagen.. die led verlichting is ook leuk, nadeel is alleen dat soms een ledje niet helemaal goed contact maakt en soms beetje knipperen (hoeft niet altijd, maar is bij mij al een aantal x voor gekomen met leds van verschilende leveranciers)
Lid sinds: 13-4-2008 Berichten: 6475 Topics: 97 Thanks: 187 Thanked: 124 x in 122 Ber. Woonplaats: Gemeente ''Wolluk''
Geplaatst: Wo Feb 01, 2012 21:13 Topic:
wanders schreef:
zo die is ook goed laag! mooie wagen.. die led verlichting is ook leuk, nadeel is alleen dat soms een ledje niet helemaal goed contact maakt en soms beetje knipperen (hoeft niet altijd, maar is bij mij al een aantal x voor gekomen met leds van verschilende leveranciers)
Klopt ik heb het idee dat die draadjes in dat geval dunner zijn , weet niet of dat bij deze ook het geval is ..
Anders ga ik gewoon kleine stukjes zilverfolie tussen de draadjes en de ledjes doen zodat ze beter contact maken ..
Lid sinds: 13-4-2008 Berichten: 6475 Topics: 97 Thanks: 187 Thanked: 124 x in 122 Ber. Woonplaats: Gemeente ''Wolluk''
Geplaatst: Za Feb 11, 2012 16:22 Topic:
Hij is (bij mij) nog nooit zo vuil geweest , ik begon het gewoon zonde te vinden ..
Voor dat ik hem gewassen heb , heb ik het eerst maar vereeuwigd
Moet nu wel uitkijken mijn oprit is nu een grote ijsbaan
Laatst aangepast door Blue Chaser op Zo Feb 12, 2012 02:22, in totaal 2 keer bewerkt
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen