Lid sinds: 18-5-2007 Berichten: 3584 Topics: 74 Thanks: 26 Thanked: 26 x in 25 Ber. Woonplaats: Sittard/Nijmegen
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 22:14 Topic:
Op zich is het niet nodig, met 18 inch velgen wordt het mooier dan met 17 inch ook als je niet verlaagd vind ik. Het is wel een stukkie mooier en als je bij Coen veren voor €90 kan halen is dat wel interessant natuurlijk
Ik heb je trouwens zien rijden van de week over de middenweg (N276)
Lid sinds: 6-1-2008 Berichten: 205 Topics: 28 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Heerlen
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 22:28 Topic:
quattro gmbh schreef:
Op zich is het niet nodig, met 18 inch velgen wordt het mooier dan met 17 inch ook als je niet verlaagd vind ik. Het is wel een stukkie mooier en als je bij Coen veren voor €90 kan halen is dat wel interessant natuurlijk
Ik heb je trouwens zien rijden van de week over de middenweg (N276)
Ik zie wel echt enorm verschillende meningen haha. Nou moet ik ook zeggen dat bij Marcel de velgen nog heel netjes in de wielkasten liggen, maar bij kwiebje vind ik weer minder mooi zonder verlagingsveren.
Haha toen ging ik volgens mij naar Foroxity (voor zo ongeveer de slechtste film die ik dit jaar gezien heb, anderhalf uur zitten kijken naar een oorlog tussen de helft van de amerikaanse bevolking en een paar struiken (the happening) ).
Dit heeft denk ik ook te maken met wat voor soort band je op de velg laat leggen. Een hoge band of een lage sportband zoals ik heb. Dat scheelt ook al een hoop in de looks
Met die set up zoals op de foto kon ik wel makkelijk drempels nemen op hoge snelheid
Lid sinds: 6-1-2008 Berichten: 205 Topics: 28 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Heerlen
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 22:35 Topic:
kwiebje schreef:
Dit heeft denk ik ook te maken met wat voor soort band je op de velg laat leggen. Een hoge band of een lage sportband zoals ik heb. Dat scheelt ook al een hoop in de looks
Met die set up zoals op de foto kon ik wel makkelijk drempels nemen op hoge snelheid
Haha denk nog eventueel ook wel een klein sprongetje maken
Lid sinds: 13-1-2006 Berichten: 4135 Topics: 75 Thanks: 5 Thanked: 11 x in 11 Ber. Woonplaats: In die Heimat
Geplaatst: Di Jun 17, 2008 08:50 Topic:
kwiebje schreef:
Er is maar één juiste hoogte.
De wielomtrek dient gelijk te blijven om ook de snelheidsmeter goed te laten functioneren.
Jij had eens een andere maat om die s-spokes achter, het zag er niet uit.
Lid sinds: 16-5-2011 Berichten: 2073 Topics: 35 Thanks: 12 Thanked: 41 x in 40 Ber. Woonplaats: BRABANT!
Geplaatst: Vr Nov 11, 2011 17:01 Topic:
kwiebje schreef:
18 inch en niet verlagen ziet er niet uit. Dit valt bij de jcw velgen nog wel mee.
Anders krijg je dit idee
hoe kan dat dan? want als t goed is zit t midden van de velg op dezelfde plek omdat de band dunner wordt en dit verschil opheft.. bij een grotere velg komt de auto toch niet ineens omhoog?
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen