| Vorige topic :: Volgende topic |
|
|
| Auteur |
Bericht |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Do Jul 03, 2008 12:53 Topic: Gratis 3 jaar nieuwwaardegarantie ook 2e eigenaars
|
|
|
|
Beste medeclubbers,
Het is vanaf 1 september 2008 mogelijk om bij onze verzekeraar Allianz Nederland 3 jaar nieuwwaarde garantie gratis mee te verzekeren.
Onderstaande clausule zal vanaf 1 september 2008 op de polissen van Allianz geplaatst gaan worden.
Deze regeling geldt echter alleen voor auto's tot een cataloguswaarde van € 90.000,--, voor voertuigen die deze waarde overstijgen en voertuigen die exclusief de BTW zijn verzekerd zal er een toeslag van 10% over de bruto premie gerekend worden met in mindering gebracht het no-claimkortingspercentage.
Indien de auto jonger is dan 36 maanden en u bent de 1e eigenaar dan
wordt in geval van totaal verlies de huidige nieuwwaarde uitgekeerd.
Is de auto jonger dan 12 maanden en bent u de 2e of volgende eigenaar
dan wordt in geval van totaal verlies eveneens de huidige nieuwwaarde
uitgekeerd totdat de auto 12 maanden is. Na de 12 maanden tot en met de 36de maand zal er dan aanschafwaarde uitgekeerd worden welke aangetoond dient te worden aan de hand van de originele aankoopnota.
Is de auto ouder dan 12 maanden en jonger dan 36 maanden en bent u de 2e
of volgende eigenaar dan wordt in geval van totaal verlies de
aanschafwaarde uitgekeerd. Deze aanschafwaarde dient aangetoond te
worden door een originele aankoopnota.
Diegene die nu de 2 jaar nieuwwaarde regeling hebben afgesloten zullen de premie vanaf 1 september terug krijgen van Allianz en bovengenoemde clausule zal op hun polissen geplaatst gaan worden.
Dus zoals jullie kunnen lezen is dit een hele mooie aanvulling op een toch al hele mooie polis.
De merken polissen die vroeger het alleenrecht hadden op de 3 jaar nieuwwaarde regeling hebben er vanaf 1 september 2008 een volwaardige concurrent bij
Als jullie wat aanvullende informatie willen verneem ik dat graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
floris van Dam
Laatst aangepast door florisvandam op Wo Sep 08, 2010 15:00, in totaal 7 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Blont-007 a.k.a. Spyda (ziet alles!)
Lid sinds: 27-12-2005 Berichten: 17661 Topics: 348 Thanks: 49 Thanked: 81 x in 79 Ber. Woonplaats: Waar mijn huis staat
|
Geplaatst: Do Jul 03, 2008 23:20 Topic:
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
njuwdaij
Lid sinds: 22-6-2006 Berichten: 91 Topics: 12 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Culemborg
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:08 Topic:
|
|
|
|
Hoi Floris,
Gister nog vergeten te mailen of opnieuw te bellen: maak het voor mij maar in orde. Better safe than sorry.
Jeannette |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
Lid sinds: 8-12-2006 Berichten: 4057 Topics: 150 Thanks: 3 Thanked: 3 x in 3 Ber. Woonplaats: Voorhout
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 13:34 Topic:
|
|
|
|
komt in orde Jeanette, ik zal maandag een mailtje naar Allianz versturen
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Vr Aug 08, 2008 09:42 Topic:
|
|
|
|
goed nieuws uit Rotterdam.
Zoals het er nu naar uit gaat zien zal er binnenkort ook 3 jaarnieuwwaarde garantie afgesloten kunnen worden voor nieuwe voertuigen.
Ga natuurlijk mijn best doen om dit nog mogelijk te maken voor diegene die het nog zouden willen.
Zal jullie uiteraard op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 12:24 Topic:
|
|
|
|
zo de kogel is door de kerk  vanaf 1 september 2008 zal het bij Allianz mogelijk zijn om ook 3 jaar nieuwwaarde regeling mee te verzekeren.
En schrik niet, Allianz rekent er geen extra premie voor  .
Voor diegene die sinds een maandje de 2 jaar nieuwwaarde regeling hebben afgesloten hebben wij kunnen regelen dat deze regeling automatisch omgezet wordt naar 3 jaar nieuwwaarde regeling en zoals het er naar uitziet zullen ze ook de premie terug krijgen vanaf 1 september 2008.
Al met al heel goed nieuws en de merken polissen van BMW/MINI hebben er nu een volwaardige concurrent bij
gr.
floris
Ps. zal diegene die de 2 jaar nieuwwaarderegeling hebben afgesloten ook nog even een mailtje ter verduidelijking sturen. |
|
| Naar boven |
|
 |
TomTom
Lid sinds: 19-11-2006 Berichten: 748 Topics: 41 Thanks: 2 Thanked: 3 x in 2 Ber. Woonplaats: Rijswijk
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 12:42 Topic:
|
|
|
|
Das heel mooi..... Floris, ik zit nog even vast aan mijn huidige verzekeraar. Maar zodra deze weg is.... kom ik jouw kant op : P |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
Kees en Annet Racende reporter
Lid sinds: 27-5-2007 Berichten: 5501 Topics: 67 Thanks: 13 Thanked: 84 x in 79 Ber. Woonplaats: Maarssen
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 14:23 Topic:
|
|
|
|
Hoi Floris,
Even een vraag.
Als wij een nieuwe ruit laten plaatsen of onze mini moeten laten repareren na een schade, mag dat dan ook bij de mini dealer. En krijg je dan ook een gratis leen auto mee?
Nu hebben we dat wel. En dat vinden wij belangrijk. (Dat staat in de verzekeringspolis)
Wij willen graag deze reparaties bij onze eigen dealer laten uitvoeren i.v.m. mogelijke inruil. Ze zijn dan op de hoogte van alle ups en downs van de auto.
Als dat bij jullie ook zo is, dan kunnen wij nog eens overdenken of we niet over moeten stappen.
(Dezelfde vraag is ook van belang voor de BMW)
gr. Annet |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
|
| Naar boven |
|
 |
Kees en Annet Racende reporter
Lid sinds: 27-5-2007 Berichten: 5501 Topics: 67 Thanks: 13 Thanked: 84 x in 79 Ber. Woonplaats: Maarssen
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 21:13 Topic:
|
|
|
|
Hoi Floris,
Bedankt voor het antwoord.
En het verschil in verzekeringen is nu wel een stuk kleiner geworden.
Een vervangende auto bij onze dealer is alleen gratis omdat dat in bij verzekering zo geregeld is.
Normaal zouden wij daarvoor moeten betalen. En een ruit vervangen doen wij dan ook bij de dealer.
Mochten wij nog eens een schade aan de auto krijgen dan kan ik 'm net zo goed bij een schade hestelbedrijf bij ons om de hoek brengen. De kwaliteit zal echt niet slechter zijn dan bij de dealer.
Alleen zijn wij nogal trouw. Daar moeten wij misschien maar eens vanaf.
Ik ga eens kijken hoelang onze verzekering nog loopt voor de BMW. Dan kunnen wij daar mooi mee beginnen.
Ik hou je op de hoogte.
Annet |
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 22:41 Topic:
|
|
|
|
| BMW X3 schreef: |
Hoi Floris,
Bedankt voor het antwoord.
En het verschil in verzekeringen is nu wel een stuk kleiner geworden.
Een vervangende auto bij onze dealer is alleen gratis omdat dat in bij verzekering zo geregeld is.
Normaal zouden wij daarvoor moeten betalen. En een ruit vervangen doen wij dan ook bij de dealer.
Mochten wij nog eens een schade aan de auto krijgen dan kan ik 'm net zo goed bij een schade hestelbedrijf bij ons om de hoek brengen. De kwaliteit zal echt niet slechter zijn dan bij de dealer.
Alleen zijn wij nogal trouw. Daar moeten wij misschien maar eens vanaf.
Ik ga eens kijken hoelang onze verzekering nog loopt voor de BMW. Dan kunnen wij daar mooi mee beginnen
Ik hou je op de hoogte.
Annet |
ik hoor het wel als je vragen hebt Annet.
En volgens mij staan er bij alle BMW dealers wel een leenauto hoor, heeft eigenlijk niks met de verzekering te maken, maar hoe service gericht een dealer is.
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
parklaneworks
Lid sinds: 23-3-2006 Berichten: 2757 Topics: 33 Thanks: 90 Thanked: 55 x in 51 Ber. Woonplaats: Rotterdam
|
|
| Naar boven |
|
 |
florisvandam Sponsor
|
Geplaatst: Vr Aug 15, 2008 15:05 Topic:
|
|
|
|
heb de eerste reactie even aangepast, doe je voordeel ermee zou ik zeggen.
3 jaar nieuwwaarde regeling op een tweedehands auto is echt uniek in de markt mensen
gr.
floris |
|
| Naar boven |
|
 |
MR
Lid sinds: 21-2-2007 Berichten: 3534 Topics: 115 Thanks: 0 Thanked: 4 x in 4 Ber. Woonplaats: Amsterdam/Kaatsheuvel
|
Geplaatst: Za Aug 16, 2008 12:29 Topic:
|
|
|
|
Nogmaals bedankt Floris!
MR |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen
|
|