Lid sinds: 1-6-2008 Berichten: 869 Topics: 31 Thanks: 0 Thanked: 0 x in 0 Ber. Woonplaats: Assen
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 14:41 Topic:
horn schreef:
ach, de gemiddelde vriendin kennende heeft ze de schade niet eens opgemerkt. Mijn ex reed ooit achteruit de volledige voorbumper van de golf cabrio af, vervolgde haar weg en kwam thuis met een auto zonder bumper. Parkeerde voor de deur en pas toen ik na thuiskomst vroeg wat er met de auto was gebeurd, merkte ze dat er iets niet meer op zat... na doorvragen waar het dan gebeurd had kunnen zijn, kon ik met de beemer naar ikea om daar de bumper op te halen, die nog bij het hek lag...
vrouwen... je kan beter kippen houwen... (geintje hè, veel vrouwen hier op het forum... )
oei oei oei....ik zou hier volledig uit mijn dak gaan! Gelukkig is de mijne zeer opmerkzaam en let ze zelfs op waar ze de auto parkeert
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen