Misschien hebben ze de oplossing voor het dieselgeluid. Blijft afwachten natuurlijk, maar ik krijg het idee dat ze op de goede weg zijn. Zie onderstaande qoute.
Nov 16th, 2007, 09:42 PM #219 (permalink)
Deanliv
MINI2 Regular
Well the problem is cured!!
1st Visit the dealer to replaced the cm tensioner. THIS DIDNOT CURE THE PROBLEM,
2nd Visit my car had to the dealer, BMW advised to replace the hydraulic lifters. THIS HAS CURED THE PROBLEM!!!!
Replacing the hydraulic lifters has certainly cured the rattle tapping noise on start up which indicates either a bad batch of hydraulic lifters or they are quite simply wearing out most likely due to material quality. I cover 600miles per week so as soon as the noise comes back it will be back at the dealer. I feel that this problem is getting closer to being resolved for other Mini owners.
Ben bang dat het exclusieve groepje steeds minder exclusief wordt.
Volgens mij moeten er veel meer mcs-rijders er last van hebben.
Ze zitten waarschijnlijk nog in de ontkennende fase.
Maar in ieder geval, welkom.
Waarom gaan jullie niet eens met zijn allen naar MINI nederland.
Zelfs die zitten in de ontkennende fase.
Zeggen dat dit bij de auto hoort.
Momenteel heb ik er niet zoveel last meer van.
Het geluid treedt bij mij incidenteel op. Kan een week of meer wegblijven en dan weer een keer optreden.
Leg dat maar eens uit.
Je kunt wel stellen dat onze Mini's vol verrassingen zitten.
Trouwens het terugschakelgeluid van 3 naar 2 is, na afwezigheid van een paar weken,
weer eens opgetreden. Rara.
Bij mij nog niet. En de auto van m'n zusje heeft het ook heb ik vanmiddag ontdekt tijdens het testritje. Kennelijk ook al zoiets wat 'bij' de R56 hoort... Word opgelost zodra bekend is wat het veroorzaakt.
En de auto van m'n zusje heeft het ook heb ik vanmiddag ontdekt tijdens het testritje. Kennelijk ook al zoiets wat 'bij' de R56 hoort... Word opgelost zodra bekend is wat het veroorzaakt.
Kunnen jullie dat "huuuuuuuuuuuuh" geluid wat nader omschrijven?
Je mag geen nieuwe topics plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen Kalender events plaatsen