Ombouwproject Blackjack Mini One 95pk 11-2007

Het betaalbare adres voor een goede gebruikte MINI.
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

Ombouwproject Blackjack Mini One 95pk 11-2007

29 jan 2012, 20:46

Hoi allemaal:

Via de Topicnaam " Ombouwproject ........" wil ik hier graag laten zien wat de mogelijkheden zijn bij
ASE- Auto Spenkelink Enschede na aankoop van een Mini bij ons, maar natuurlijk is dit ook mogelijk
na aankoop van een Mini bij een andere garage of dealer.
Bijna alles is mogelijk van JCW-kits en andere ombouw delen tot striping,spiegelkappen,skirts en velgen enz enz.
Zoals de meeste miniclubbers ondertussen wel weten werk ik over het algemeen met OEM-Orig Mini onderdelen.
Tevens werk ik ook wel eens met andere "aftermarket" materialen en pas die zonodig handmatig aan.

De Mini van dit Topic is een vrij standaard Mini One Pepper 95pk van 11-2007 in Astroblack.
Voorbumper en grilles vervangen door Cooper S voorbumper en grilles met zwarte JCW grille lijsten.
Orig Blackjack spiegelkappen en speciale striping gemaakt in dezelfde kleur zilver-metl. en wit die ook
in de Orig. spiegelkappen is verwerkt.
De standaard skirt's vervangen door polyeaster imi JCW-skirt's en de 3 Orig-vinnen hierin pasgemaakt.
De orig 15" velgen zijn vervangen door de orig R104 Crownspokes in 17" en in de auto de veloursmattenset
vervangen door de rubber Blackjack mattenset.
Tevens heb ik nog een "Cooper" achterklep spoiler gemonteerd.

Gr Roy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door spenki op 29 jan 2012, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

29 jan 2012, 21:05

klinkt allemaal mooi Roy.. denk dat er wel mensen zijn die dit zullen doen/volgen..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

30 jan 2012, 02:42

Goed bezig, Roy! :icon_top: Is een erg strakke auto geworden! 8)
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

30 jan 2012, 12:13

Dat gaat vast weer mooi worden Roy.
Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

14 mar 2012, 22:56

Roy vraagje, het gaat toch weer kriebelen waar het niet moet. Die JCW achterbumper is Sprakling Silver die je nog ergens in een hoekje had liggen. Wat zou die moeten kosten ongeveer?? Krijg binnekort een paar euro terug van de belasting. Dus misschien, heel misschien is het dan mogelijk om een andere bumper om mijn mini te schroeven :)

Maar eerst klooi ik nog ff verder met mijn uitlaat. Was het nog een beetje gelukt met jou uitlaat projectje??
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “ASE Auto Spenkelink Aanbiedingen en Ombouwprojecten”