Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

Net zoals met je vakantie, op het laatste moment een meet.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

12 okt 2015, 20:24

Je hebt wel een beetje gelijk Barbara, maar ik denk dat deze ook gewoon relaxed wordt hoor.
Zijn dezelfde gastjes als die toen ook even bij de Ikea meet langs gereden kwamen, maar heb ze nu met de meest recente post aldaar hopelijk duidelijk kunnen maken wat de bedoeling van onze meeting daar is.

Maar indien je / jullie er een fijner gevoel bij hebben om de meet te verplaatsen naar bijvoorbeeld de burger king naast de Ikea op industrieterrein Ekkerweijer, is dat ook geen probleem voor mij, want dan schrijf ik alle Mini deelnemers even persoonlijk aan en dan is het opgelost :wink:

Dus voel je allemaal vrij om dat aan te geven indien dat van toepassing zou zijn !!
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

13 okt 2015, 08:10

Baseman schreef:Je hebt wel een beetje gelijk Barbara, maar ik denk dat deze ook gewoon relaxed wordt hoor.
Zijn dezelfde gastjes als die toen ook even bij de Ikea meet langs gereden kwamen, maar heb ze nu met de meest recente post aldaar hopelijk duidelijk kunnen maken wat de bedoeling van onze meeting daar is.

Maar indien je / jullie er een fijner gevoel bij hebben om de meet te verplaatsen naar bijvoorbeeld de burger king naast de Ikea op industrieterrein Ekkerweijer, is dat ook geen probleem voor mij, want dan schrijf ik alle Mini deelnemers even persoonlijk aan en dan is het opgelost :wink:

Dus voel je allemaal vrij om dat aan te geven indien dat van toepassing zou zijn !!

Als je wil verplaatsen, roep dan even! Stuur ik een mailtje naar Ikea dat we dr zijn :)
Dan reserveer ik ff een parkeerdek :mrgreen:


Het is idd waar dat de groep MINI-rijders altijd lekker relaxt is. Weinig ongein.
Toch komen er in Eindhoven bij de IKEA ook altijd wel mensen met andere auto's even kijken. De ene keer meer succes dan de andere.
Laten we vooral uit gaan van t goede in de mens en dan maken we er wat leuks van :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
barbara
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Omgeving Eindhoven
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 okt 2014, 19:49

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

13 okt 2015, 08:19

Ik ga eigenlijk ook altijd uit van het goede in de mens, volgens sommigen te vaak, maar ik vond de toon van de reacties zo flauw, dat het me een vervelend gevoel gaf. Nah ja, meeste stemmen gelden.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

13 okt 2015, 09:31

Ik ben het met jullie eens Barbara en Richard, het is altijd relaxed binnen de Mini scene en dat is ook 1 van de main reasons dat ik me er helemaal thuis voel en ook een compiment aan heel de club.
Van mij mag het gewoon bij de Mac gehouden worden, ik verwacht eerlijk gezegd geen toestanden, ook omdat ik van het weekend onze meet nogmaals uitgebreidt heb toegelicht.
De reacties die daarop kwamen van niet Mini leden die aangegeven hadden te willen komen zijn toch behoorlijk afgezwakt.
Maar laten we vooral doen waar iedereen zich prettig bij voelt, dus ik ga overal in mee, tis wat jullie willen :wink:
Top trouwens dat we altijd bij de Ikea terecht kunnen :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

24 okt 2015, 06:03

Het was een druk bezochte, super leuke en gezellige meet !!
Dank je wel voor de opkomst de praatjes en gezelligheid :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Minimaastricht
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Maastricht
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:57

Re: Vrijdag 23-10 Mac Meet Veldhoven

24 okt 2015, 06:45

Top Jos!

Bedankt voor de organisatie.
Tot volgende week. :icon_top:
Afbeelding

Zie hier voor mijn "Who are you".

Terug naar “Last Minute Meet”