Treintjes naar Kiel

Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Treintjes naar Kiel

20 mei 2014, 08:04

Top Coert. dump ik die ook ff in mijn tomtom.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Treintjes naar Kiel

20 mei 2014, 08:56

He Boris wou jij nog de Cobra set lenen? Voor als ze te hard rijden dat je kan roepen dat ze ff moeten wachten op je :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: Treintjes naar Kiel

20 mei 2014, 11:11

coert60 schreef:Ik zal het Shell tankstation vlak voor de boot in Kiel, ook opnemen. Kunnen we altijd nog beslissen om daar gebruik van te maken.
Daar zouden we toch zowiezo afspreken? :?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

Re: Treintjes naar Kiel

20 mei 2014, 13:01

coert60 schreef:Ik zal vanavond alle waypoints in een ITN bestandje zetten zodat je deze in je route op TomTom terugziet. Ik zal het Shell tankstation vlak voor de boot in Kiel, ook opnemen. Kunnen we altijd nog beslissen om daar gebruik van te maken.
Is er ook behoefte aan een Garmin versie ? Zo ja, welk bestandstype? wpt ?
Ik heb de route al gemaakt zoals die op google maps is gemaakt maar die komt niet 100% overeen met die van tomtom. Voor garmin heb je een gpx bestand nodig dacht ik.

Terug naar “Events 2014”