MINI Hunt treintjes

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

MINI Hunt treintjes

11 jun 2014, 21:43

Aankomende zaterdag de MINI Hunt en naar wat ik begreep (ik ben er nog nooit geweest) is de opkomst groot. Is altijd wel leuk om samen op te rijden. Dus bij deze

Vanuit het Noorden

Den Helder - Alkmaar - Utrecht- Breda?

wie o wie
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: MINI Hunt treintjes

11 jun 2014, 22:24

ik kan wel bij Utrecht stoppen

als je even op de A2 net onder Utrecht zie je een BP De Ijssel staan, ligt op de route daar naar toe en is dan nog 40 min rijden naar Renova

ik zeg 9:00 uur BP IJssel?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: MINI Hunt treintjes

11 jun 2014, 22:44

boris_brznjef schreef:? Welk event misschien hobbel ik mee?
viewtopic.php?f=116&t=33612
Manick schreef:ik kan wel bij Utrecht stoppen

als je even op de A2 net onder Utrecht zie je een BP De Ijssel staan, ligt op de route daar naar toe en is dan nog 40 min rijden naar Renova

ik zeg 9:00 uur BP IJssel?


Alkmaar
1 BORIS GAAT WEER RIJDEN
2 Casper

9:00 BP IJssel

1 Casper
2 Manick
3 Boris
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Events 2014”