Spa Francorchamps 3 September a.s.

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 21:46

marinusrules schreef:Haha weet ik veel. Maar heb geen zin om de volgende keer van de weg gehaald te worden daar. AfbeeldingAfbeelding
Zou gewoon niet meer naar Belgie gaan als ik jou was, je hebt niet veel geluk daar :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 21:54

marinusrules schreef:Haha weet ik veel. Maar heb geen zin om de volgende keer van de weg gehaald te worden daar. AfbeeldingAfbeelding
Gewoon voortaan opletten daar en zorgen dat ze je niet aan de kant zetten, dan is er niks aan de hand. Dat heb je bijna volledig zelf in de hand.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 21:57

Zelfde als Duitsland. Bij niet betalen en ze krijgen je in de peiling kan je mee, simpel. En kom je er minder goed van af. Het CJIB kan zich er ook mee gaan bemoeien overigens. Weet niet wat ie kost, maar zou em invullen en afhandelen. Denk dat de boete zo goed als niks is daar.
Afbeelding
Remonvdh
Be Mini
Be Mini
Locatie: Soest
Berichten: 672
Lid geworden op: 27 aug 2012, 19:24

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 22:04

Toch nog 120 euri...

Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 22:04

Ik heb nog nooit een buitenlandse boete betaald.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Remonvdh
Be Mini
Be Mini
Locatie: Soest
Berichten: 672
Lid geworden op: 27 aug 2012, 19:24

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 22:05

O en als het buiten de bebouwde kom was dan 85
Afbeelding
Ipsje
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 561
Lid geworden op: 30 okt 2012, 22:11

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 22:40

marinusrules schreef:
mushrop schreef:Ik zou gewoon niet op die brief reageren. Sowieso is 'ie in het Frans, en dus hoef je er niet op te reageren.
Is nog een extra velletje in het Nederlands bijgevoegd dus lijkt me slim om wel even op te sturen...

Afbeelding
He Marinus,

Lars reed toch :rijden
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 22:42

De Nederlandse bijlage is vereist anders is het document niet rechtsgeldig en hoef je boete niet te betalen.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Remonvdh
Be Mini
Be Mini
Locatie: Soest
Berichten: 672
Lid geworden op: 27 aug 2012, 19:24

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

13 sep 2014, 23:04

Aan het tijdstip te zien is dat wel toen jullie van die frietcontainer naar het circuit zijn gegaan of zie ik dat verkeerd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

16 sep 2014, 14:32

mushrop schreef:Ik heb nog nooit een buitenlandse boete betaald.
Snap ik. Met het tempo dat jij van auto wisselt kom je nooit 2x met hetzelfde kenteken in het (hetzelfde) buitenland en is het risico dus wat kleiner :icon_top: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

16 sep 2014, 17:35

Dan doen jullie dat toch ook ;)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

16 sep 2014, 17:43

Ik heb van de Gendarmerie v Frankrijk ook een boete gekregen, 1e ooit, en maar gewoon betaald. Was gelukkig maar €45,00.
Je kan wel niet betalen, maar krijg je m.i. meer problemen mee. Aangezien ze toch ook al al je gegevens hebben (gekregen). En eerlijk is eerlijk, ik ben diegene die de overtreding begaat...
En in Frankrijk mij ook teveel tolpoortjes waar je geregistreerd word etc.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Spa Francorchamps 3 September a.s.

17 sep 2014, 10:13

De uitwisseling tussen Frankrijk en Nederland is er pas sinds dit jaar. Daarvoor hoorde je nooit wat van een Franse boete. Geloof dat er afgelopen zomer 80.000 Nederlanders bekeurd zijn in Frankrijk, dus je staat niet alleen :mrgreen:

Terug naar “Events 2014”