Gumball 3000 fan tour

Gebruikersavatar
wegpiraat47
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Huizen
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 mei 2014, 14:49

Gumball 3000 fan tour

04 mei 2015, 18:41

Dag leden.

Waarschijnlijk weten jullie wel dat de beroemde Gumball 3000 rally een tussenstop in Nederland heeft dit jaar. De wereldberoemde rally met "supercars and superstars" doet dit jaar op 26 mei (dinsdag) Amsterdam aan voor een show in de Amsterdam arena. De show duurt tot een uur of elf s' avonds.

Nadat de show is afgelopen organiseer ik een tourrit voor alle liefhebbers van de Gumball 3000. De deelnemers van de rally zelf zullen op het vliegtuig stappen naar Amerika maar een aantal fans rijden mee met de fan tour. Alle auto's zijn toegestaan, ik heb al rond de 20 aanmeldingen. De auto's varieren tussen subaru's en porsches vergezelt met BMW M modellen en een aantal andere byzonere auto's. Zelf rijd ik uiteraard mee in mijn eigen R53 maa rhet lijkt mij leuk als er wat leden zijn die mee willen rijden. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend.

De route zal starten rond twaalf uur in de buurt van de Amsterdam arena (de startlocatie wordt op het laatste moment bekend gemaakt). De tour zal ergens in centraal Nederland eindigen rond een uur of drie s' nachts. De tijd waarop dit evenement plaatsvind is niet ideaal maar evengoed zijn er een hoop liefhebbers die hun nachtrust op willen offeren voor een toffe avond met liefhebbers van de meest extreme auto rally in de wereld.

Als jullie vragen hebben dan hoor ik die uiteraard!
Deelnemerslijst (NewMINIClub):
Stefan Schoegje - MINI Cooper S JCW 2003

Terug naar “Events 2015”