Ringtrip zondag 2 augustus

Gp0029
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 375
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:48

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 06:54

gisteren gearriveerd, super druk vanwege VLN races en weer zoveel gave wagens gezien. Straks ontbijtje scoren, wordt een hele mooie dag hier.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 10:39

Ik ga zo vertrekken met de blauwe, ben er rond 13.00u. Ik sta op de parkeerplaats bij Devils Diner voor wie een rondje mee wil. Als de baan en parkeerplaats daar dicht is sta ik bij de ingang in Adenau.
marinusrules
Be Mini
Be Mini
Locatie: dodewaard
Berichten: 636
Lid geworden op: 09 sep 2012, 13:15

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 10:41

Ik ben net op de heenweg bij Venlo weer omgekeerd, ziek helaas. Have fun guys.
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 10:41

Berthil schreef:Ik ga zo vertrekken, ben er rond 13.00u. Ik sta op de parkeerplaats bij Devils Diner voor wie een rondje mee wil.
Ik ben er ook rond 13:00 uur, sta op grote parkeer plaats maar een rondje doen ik graag mee
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 21:57

Leuk om jullie allemaal te zien vandaag maar helaas door alle sluitingen weinig tot geen tijd om wat mensen mee te nemen op wat rondes. Toen we elkaar gesproken hadden heb ik toch de Mini dichtbij gezet en ben terug gelopen maar zag jullie niet meer, ook niet meer nadat de baan open ging.

Daarna was het 3 keer een rondje rijden en dan was de baan weer dicht, zo erg nog nooit meegemaakt in 7 jaar Ring rijden. Na zessen direct voor me nog een heftig ongeluk gezien met een bus die bij Pflanzgarten II de macht over het stuur verliest en rechts de vangrail in slaat, vervolgens weer de baan op geschoten word als een pingpong bal en eventjes een M3 en dikke Porsche met zich van de baan neemt de linker vangrail in. Er zat nog 1 auto tussen en we zaten allemaal dicht op elkaar maar kon nog op tijd remmen. Manick (Kevin) was er bij en zat naast me :)
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 21:59

Die M3 Porsche ongeluk zaten Berthil en ik 30 meter achter, we zagen het gebeuren voor onze neus. Berthil wil de Bmw wel inhalen, gelukkig maar niet gedaan anders zaten wij daar tussen
Chrisdebteh
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 feb 2015, 19:12

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 22:07

Toch een MINI engel op je schouder
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 22:23

Wat ik me afvraag hoe het nu zit met de verzekering. Die bus neemt dus 2 auto's mee de vangrail in en wordt zo'n voorval nu gedekt door je auto verzekering of moet/kan je hiervoor een speciale verzekering afsluiten?
Gp0029
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 375
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:48

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 22:36

Ook weeer thuis. vanmorgen vroeg 2 ronden gedaan en vanmiddag nog 2 ronden. Dezelfde problemen gehad als jullie qua wachten, maar toch een topdag. Berthil nog even gesproken bij Devils maar de anderen niet gezien helaas....

De GP doet het prima, het ding kan harder dan ik.
Laterrrr
Afbeelding
Gp0029
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 375
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:48

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

02 aug 2015, 23:30

:'( :oops: jammer man, misschien later dit jaar of een ander event hopelijk !
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

03 aug 2015, 10:07

RubenR6 schreef:
Schroefie schreef:Wat ik me afvraag hoe het nu zit met de verzekering. Die bus neemt dus 2 auto's mee de vangrail in en wordt zo'n voorval nu gedekt door je auto verzekering of moet/kan je hiervoor een speciale verzekering afsluiten?
Het is een "gewone" openbare (tol)weg waar ook de verkeersregels gelden dus dan zou de verzekering dit moeten dekken. Maar ze zijn ook goed met kleine lettertjes dus kan nog alle kanten op denk ik ;)
Daar is wel wat jurisprudentie over. De Nordschleife is volgens de rechter in ieder geval niet een "gewone" openbare tolweg in de zin van een weg om simpelweg van A naar B te komen. Het is duidelijk ingericht als circuit en dat er tijdens Touristenfahrten de StVO van toepassing is, is minder relevant.

Er zijn verzekeringen die de Nürburgring expliciet uitsluiten. Er zijn hier best veel mensen via Floris bij Allianz verzekerd, ik zou het wel interessant vinden om te weten hoe die er in staan.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Re: Ringtrip zondag 2 augustus

03 aug 2015, 10:17

RubenR6 schreef:
Schroefie schreef:Wat ik me afvraag hoe het nu zit met de verzekering. Die bus neemt dus 2 auto's mee de vangrail in en wordt zo'n voorval nu gedekt door je auto verzekering of moet/kan je hiervoor een speciale verzekering afsluiten?
Het is een "gewone" openbare (tol)weg waar ook de verkeersregels gelden dus dan zou de verzekering dit moeten dekken. Maar ze zijn ook goed met kleine lettertjes dus kan nog alle kanten op denk ik ;)
Ik kwam er laatst achter dat in mijn verzekering heel duidelijk vermeld staat dat ze niet vergoeden:
ANWB Autoverzekering productvoorwaarden schreef:Artikel 19. Wanneer vergoeden wij niet?
Bij schade die is ontstaan en/of verergerd:
9. tijdens wedstrijden, snelheidsritten of verblijf op circuits waaronder de Nürburgring;
Dit is dus ANWB (en dus Unigarant)
Laatst gewijzigd door Cannuccia op 03 aug 2015, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~

Terug naar “Events 2015”