GESLOTEN! AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

GESLOTEN! AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

15 apr 2016, 22:24

:)(

Onderstaande stond al enige dagen in de kletshoek.

---------------
Wie lijkt het volgende leuk om samen naartoe te gaan:

Wat: Poetsclinic bij Mequiars (http://meguiars.nl/events-list/1378)
Waar: Baarn
Type workshop: Beginners niveau waarbij alles de revue passeert, dus 90% Theorie / 10 % Praktijk (zonder goede theorie geen goede praktijk)
Op dit moment beschikbare data: 18/19/26 juni 2016
Aanvang: 13:00/14:00
Duur: 3 uur
Prijs: 15,- per person
Capaciteit: Minimaal 10 en maximaal 50 deelnemers (echter kleinere groep is leuker zei hij).
Overig:
1) Na afloop mogelijkheid om langs eigen Mini te gaan (mits tijd over is) en vragen over je lak te stellen,bv. lakmetingen ed. te doen.
2) Grootste Mequiars winkel, deelnemers krijgen die dag 10% korting op aankopen.
3) Vervolg (meer praktijk) workshops mogelijk, maar nader te bepalen.

Mocht je dit leuk vinden, laat dan even een reactie achter:
- Naam:
- Woonachtig / vertrek locatie:
- Datum(s) waarop je wel kan: 18/19/26 juni 2016.
- Wil je achteraf nog met de trainer langs je eigen Mini? JA/ NEE (praktijk wijst uit dat 10% dit wil, bij meer animo wordt het moeilijk).

Alvast een voorproefje :)
NL stap 1:
NL stap 2:
NL stap 3:
NL stap 4:
-----------
VS step 1:
VS step 2:
VS step 3:
VS step 4:
VS step 5:
-----------
https://forum.carclean.nl/threads/volle ... atst.4265/

Ik heb nog niks gereserveerd, dus kan zijn dat de beschikbare datums wijzigen of reeds vol zijn dus enige haast is wel geboden vermoed ik.
Ik zet de deadline voor aanmelding op zondag 17 april zondag 24 april (en minimaal 10 deelnemers zijn bereikt)Wellicht kunnen we vooraf en/of aansluitend nog iets gezamenlijk organiseren?

Note:
Aangezien mijn oorspronkelijke doel was om een über glimmende R53 te krijgen, ga ik ook nog even verder zoeken naar een praktijk workshop waarbij deelnemers met een über glimmende mini weer naar huis gaan voor een 'normale' prijs.
Hiervoor heb ik ook al contact gehad, maar dat iets toch meer een 1 op 1 of 1 op 2 cursus, dus niet voor een hele club.
bijv. : http://www.auto-krassen-weg-poetsen.nl/contact.html

Groet,
Mike /coopers2005
Laatst gewijzigd door CooperS2005 op 28 apr 2016, 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

Re: AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

15 apr 2016, 22:26

Berichtdoor Ozzy2002JCW » wo apr 13, 2016 14:49

Ik ga mee, als het doorgaat.

- Naam: Aziz
- Woonachtig / vertrek locatie: Den Haag
- Datum(s) waarop je wel kan: 18/19/26 juni 2016.
- Wil je achteraf nog met de trainer langs je eigen Mini? JA
Roland B
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Katwijk
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 jul 2015, 19:05

Re: AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

15 apr 2016, 23:05

Met alle respect voor de producten van Mequirs, maar in mijn ogen zijn het producten voor een tijdelijk top resultaat. Standtijd (max 1/2 maanden) laat te wensen over van deze producten, en de echte glans is in mijn ogen alweer erg snel verdwenen.

wil je echt een top resultaat wat langer standhoudt zijn er "betere" producten.

ik heb laatst een cursus gevolgd bij Carclean in Berschenhoek, onafhankelijk dealer van een hele hoop producten (waaronder Mequirs). en daar zeer veel van opgestoken.

zij geven ook cursussen aan clubs/verenigingen. wellicht een optie om daar ook te informeren?

Ik wil hiermee jou idee niet afkraken, het idee is zeker leuk!!, en dommer wordt je er nooit van!!!
Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

Re: AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

17 apr 2016, 19:38

Roland B schreef:Met alle respect voor de producten van Mequirs, maar in mijn ogen zijn het producten voor een tijdelijk top resultaat. Standtijd (max 1/2 maanden) laat te wensen over van deze producten, en de echte glans is in mijn ogen alweer erg snel verdwenen.

wil je echt een top resultaat wat langer standhoudt zijn er "betere" producten.

ik heb laatst een cursus gevolgd bij Carclean in Berschenhoek, onafhankelijk dealer van een hele hoop producten (waaronder Mequirs). en daar zeer veel van opgestoken.

zij geven ook cursussen aan clubs/verenigingen. wellicht een optie om daar ook te informeren?

Ik wil hiermee jou idee niet afkraken, het idee is zeker leuk!!, en dommer wordt je er nooit van!!!
Thx, zal daar ook even informeren voor de club.
Zag wel hun programma op de site van carclean, maar niks meer voor 2016. Wellicht voor de club wel wat te regelen.

Voor deze aanmelding maar een slotje?
Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

Re: GESLOTEN! AANMELDEN Poetsclinic Mequairs

28 apr 2016, 20:14

Geen animo, dus gesloten.

Ik ga een 1:2 machinale poetscursus pakken in utrecht.

Terug naar “Events 2016”